Atyp er et reklame- og mediebyrå med et tydelig kreativt fokus. Nå leter vi etter en ny grafisk designer som ønsker å bidra til å styrke vår...
Som et kreativt hybridbyrå holder vi på med ganske mye forskjellig. Smått og stort av det vil vi dele her.
Hold deg oppdatert ved å melde deg på vårt nyhetsbrev.
Nyhetsbrev juni 2022
Pallplasseringer i Sølvmikken! Radiospottene om sammenslåingen av Fortum og Hafslund Strøm tok 1. plassen i Sølvmikken i april. Mens 3. plassen...
Tusen digitale skjermer fra Posten til Bufdir
Kampanjen «Tusen spørsmål til de tusen hjem» sikret Bufdir seieren i Årets Markedsfører 2021 og ble belønnet med fire gull i årets Gullblyanten.
Vår miljøpolicy
I tråd med vår ambisjon om å være et toneangivende kreativt byrå, ønsker vi at vårt arbeid med helse, miljø og sikkerhet holder høy standard, og bidrar til et trygt og motiverende arbeidsmiljø for våre ansatte – samtidig som vi reduserer vår virksomhets belastning på miljøet, slik at Oslo blir en bedre by å bo i. Derfor var det naturlig for oss å bli Miljøfyrtårn-sertifisert.
Som sertifisert virksomhet jobber vi systematisk med forbedringer innen energi, avfall, transport, innkjøp og arbeidsmiljø. Vi påvirker miljøet både i vår egen drift – og via det vi leverer: kommunikasjonsløsninger og medieplaner som gjør en forskjell.
Sølv i Sølvmikken for lansering av Mercedes-Benz Citan
I forbindelse med lasering av «Den lille kjempen» Citan, har kreativt team Dagmar og Trond dramatisert lasterommets imponerende romslighet i tre radiospotter som ble belønnet med sølv i sølvmikken i februar.
Nyhetsbrev april 2022
Flest gull på Gullblyanten! 🏆 Vi er helt utrolig stolte av å kunne si at vi vant flest gull under årets Gullblyanten. Kampanjen «Tusen spørsmål til...
Seks nye, blide ansikter!
Seks blide, nye ansikter er å se på kontoret vårt i Karlstadgata 11.
Bufdir og Atyp er vinnere av «Årets Markedsfører»!
Det var knallhard konkurranse da det for 22. gang skulle deles ut «Årets Markedsfører».
Atyp hentet flest gull på Gullblyanten! 🏆
Vi er helt utrolig stolte av å kunne si at vi vant flest gull under årets Gullblyanten.
Atyp vinner byråbattle!
I dag, torsdag 3.mars, gjennomførte MFO sitt årlig arrangement Byråbattle, hvor vi deltok sammen med Mindshare, OMD og Red Denstu X.
Alle byråene pitchet på samme brief, på det fiktive caset MFO Circle, som skulle være en ny tjeneste for innlevering, kjøp og salg av brukte klær.
Vår løsning på briefen ble konseptet RE by MFO, og det ble tatt ut i mange ulike flater og varianter.
Hele caset og presentasjonen kan du se i video under.