Kategori:

Velkommen Leslie 👋

Vi i Atyp er sÄ heldige Ä ha en praksisstudent hos oss frem til jul.

Leslie Anne Guevara studerer Bachelor i grafisk design ved HÞyskolen Kristiania og skal vÊre hos oss frem til jul.

Som miljÞfyrtÄrn er vi opptatt av at Atyp skal vÊre attraktiv for unge talenter. Derfor er vi aktive ovenfor relevante hÞyskoler i Oslo, vi er godkjent lÊrebedrift av Utdanningsetaten i Oslo Kommune, og vi tilbyr unge talenter arbeidserfaring via Ärlige internships. SÄ nÄr Leslie lurte pÄ om vi hadde en plass til henne sÄ var det en god match. 

Hun har allerede bidratt med illustrasjoner til artikkelen Er det pÄ tide Ä slutte Ä snakke om «Distinctive Brand Assets»? 

Hun har ogsÄ vÊrt til stor hjelp pÄ innspilling for Dent og generelt vÊrt et positivt tilskudd i lokalet.  

Hjertelig velkommen til oss Leslie. Vi gleder oss til flere mÄneder hvor vi kan lÊre av hverandre.

Andre lignende artikler:

Godt Ä bare fÄ det servert
Godt Ä bare fÄ det servert

Fjordland har tidligere fokusert pÄ produktserier og enkeltprodukter i markedsfÞringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er mÄlet Ä tydeligjÞre merkevaren, samt gjÞre den lettere tilgjengelig pÄ tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.

read more
Det er mye Ä tjene pÄ Ä handle reklame og media samme sted
Det er mye Ä tjene pÄ Ä handle reklame og media samme sted

Ved Ă„ samle alt en moderne annonsĂžr trenger i ett og samme byrĂ„, vil tiden som gĂ„r med til overlappende oppgaver reduseres med opptil 49 %. SĂ„ hvis vi er enige om at tid er penger – kan tiden man sparer frigjĂžre midler til Ă„ skape mer verdi, stĂžrre effekt og Ăžkt avkastning. Vi tror dette kort oppsummert er verdien av Ă„ samle alt hos ett og samme miljĂž.

read more

Dobbel seier i ANFO Effekt

Yes! Sammen med Fjordland hentet vi to premier i Ă„rets ANFO Effekt.

Fotballfilmen har gÄtt til utlandet

Det er veldig gÞy Ä se at vÄr nyeste reklamefilm for Bufdir og fosterhjem.no har blitt plukket opp av internasjonale bransjesider.

Atyp avslĂžrer: Distinkte merkemarkĂžrer gjorde underverker for content-lĂžpet til Norges stĂžrste arbeidsplass

Honningcentralen ville minne folk om ulike fordeler ved bruk av honning. En viktig del av mediemiksen var Ă„ lage en content-artikkel med tilhĂžrende native-annonser.