Når Fjordland nå kommer med et flunkende nytt kommunikasjonskonsept, er det er en av de gamle klassikerne som figurerer i den første filmen.
Som et kreativt hybridbyrå holder vi på med ganske mye forskjellig. Smått og stort av det vil vi dele her.
Hold deg oppdatert ved å melde deg på vårt nyhetsbrev.
Share of Search – En spennende indikator på fremtidig markedsvekst
Kan vi spå fremtidig markedsandel?
Noen ord om året som har gått
Det føles smått utrolig, men det er altså ikke mer enn litt over et år siden Futatsu og Ernö flyttet sammen i Karlstadgata 11.
Jobben vår «Delbart?» for Kripos fikk Gull i ANFOs Max Marketing Mix!
«Delbart?» er et interaktivt undervisningsopplegg som skal øke kunnskapen om ulovlig bildedeling på nett. Nå er den anerkjent av både Erna Solberg og reklamejuryer.
Atyp Content
Har du ikke fått med deg at vi har en innholdsavdeling, sa du? Da er det på høy tid å sjekke ut showreelen vår!
Atyp Media lanserer: Digital helsesjekk
Nå lanserer Atyp en enkel digital helsesjekk for å evaluere nettstedets prestasjon mot sentrale konkurrenter.
Hva bør din merkevare gjøre nå?
Selv om første bølge av covid-19 har skylt forbi, i hvert fall i Norge, står vi overfor en særdeles usikker situasjon både som forbrukere og markedsførere i tiden fremover. Kommer det en bølge to, og i så fall når?
Tidenes el-bilferie med nye EQC!
Er el-bilen troverdig som en fullverdig erstatter for fossilbilen?
Fjordland Grøtlunsj
En aldri så liten relansering.
Eliteserien på dplay
Ny radiokampanje for Eliteserien på dplay.