Fjordland fornyer seg

Når Fjordland nå kommer med et flunkende nytt kommunikasjonskonsept, er det er en av de gamle klassikerne som figurerer i den første filmen.

Vi valgte å skrive den nye 2-porsjoners pakken med kjøttkaker inn en romantisk historie som minner oss om at livet av og til serverer oss gode ting, uten at vi har gjort noe særlig for det selv.

Tanken er at det nye konseptet «Godt å bare få det servert» skal romme alt fra middager til mellommåltider og grøt, og at låta skal bli med videre og skrives om til nye historier og produkter.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen, daglig leder

Andre lignende artikler:

Atyp + Bilkollektivet 🚗💨
Atyp + Bilkollektivet 🚗💨

Bilkollektivet er Norges eldste og største bildelingstjeneste, eid av medlemmene. Det er en non-profit organisasjon. Målet er å redusere antall biler og penger brukt på bil ved å tilby folk å disponere bil kun når de trenger det

read more

NAV velger Atyp som reklame- og mediebyrå

Hurra! Atyp er NAVs nye reklame- og mediebyrå.

To bronse og én shortlist i en av verdens mest prestisjefylte kreative konkurranser

Cresta Awards har siden 1993 vurdert, juryert og premiert de beste kreative arbeidene fra mer enn 70 land.

Fem shortlister på en dag!

Atyps arbeid for Bufdir «Tusen spørsmål til de tusen hjem» er shortlistet i hele tre kategorier i Cresta Awards: Nærmere bestemt The Media Magic...