Kategori:

Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.

Kampanjen består av en hovedfilm til TV, og en rekke kortere filmer til digitale kanaler. Hovedfilmen demonstrerer Fjordlands egenskaper som brannslukker i hverdagen.

For mange er Fjordland også en måltidsløsning som bidrar til litt bedre flyt i hverdagen. Vi utviklet et knippe ulike filmer som demonstrerer nettopp dette. Filmene bindes sammen gjennom bruk av ulike preposisjoner som gir eksempel på brukssituasjon. Av og til har man rett og slett også bare lyst til å bruke tiden på andre ting enn å lage mat, som f.eks. å lese en bok eller scrolle på Tinder. Filmene for de raskeste flatene er produsert med interne krefter, i samarbeid med Go Electra, mens det er Pravda med Even Hafnor på regi som har tatt hånd om den middagssultne ballerinaen.

Ønsker du mer informasjon?

Morten Micalsen

Andre lignende artikler:

Det er mye å tjene på å handle reklame og media samme sted
Det er mye å tjene på å handle reklame og media samme sted

Ved å samle alt en moderne annonsør trenger i ett og samme byrå, vil tiden som går med til overlappende oppgaver reduseres med opptil 49 %. Så hvis vi er enige om at tid er penger – kan tiden man sparer frigjøre midler til å skape mer verdi, større effekt og økt avkastning. Vi tror dette kort oppsummert er verdien av å samle alt hos ett og samme miljø.

read more

Atyp + Bufdir = Sølvfisk 🐟

Filmen «Den utenkelige overgangen», som vi laget for Bufdir og fosterhjem.no har blitt premiert med Sølvfisken for mars.

Fotballfilmen har gått til utlandet

Det er veldig gøy å se at vår nyeste reklamefilm for Bufdir og fosterhjem.no har blitt plukket opp av internasjonale bransjesider.

Det er mye å tjene på å handle reklame og media samme sted

Ved å samle alt en moderne annonsør trenger i ett og samme byrå, vil tiden som går med til overlappende oppgaver reduseres med opptil 49 %. Så hvis vi er enige om at tid er penger – kan tiden man sparer frigjøre midler til å skape mer verdi, større effekt og økt avkastning. Vi tror dette kort oppsummert er verdien av å samle alt hos ett og samme miljø.