I det andre året med pandemi passerte Atyp 145 millioner i omsetning.
Som et kreativt hybridbyrå holder vi på med ganske mye forskjellig. Smått og stort av det vil vi dele her.
Hold deg oppdatert ved å melde deg på vårt nyhetsbrev.
En helt ekte tidsmaskin
Vanligvis er det internasjonalt produsert materiell som gjelder for lanseringene til markedssjef Audun Hermansen og Mercedes-Benz Norge. Men av og til kommer det biler som krever helt spesiell behandling. Helt nye EQS er en slik bil.
Tidligere TV3-sjef blir partner i Atyp
Jeg trives best i skjæringspunktet mellom strategi og kreativitet, og Atyp er derfor perfekt for meg, sier Morten Micalsen.
Atyp henter rådgiver fra Facebook
Har en bakgrunn som passer perfekt
Blant landets aller mest effektive!
Vi er stolte av å beviselig være blant landets aller mest effektive reklamebyråer.
God jul 🎄
Fra og med lille julaften tar vi i Karlstadgata 11 en etterlengtet juleferie. Vi ønsker deg en riktig god jul og et godt nyttår. Vi sees til neste år!
Statnett og Elhub søker de riktige kandidatene
Statnett og datterselskapet Elhub er i stadig utvikling, og søker derfor utviklere, og en rekke andre IT-hoder.
Barnekreftforeningen velger Atyp
Tidligere i år gjennomførte Barnekreftforeningen en reklamepitsj der de valgte Atyp som sitt nye reklame- og mediebyrå. Første resultat av dette samarbeidet er nå klart.
Flere kjenner til Atyp
Undersøkelsen Byråprofil har vært gjennomført blant norske annonsører siden 70-tallet.
Si hei til Birgitte 👋
Atyp er glade for å kunne presentere dere for vår første kvinnelige rådgiver.