Nyhetsbrev april 2022

Flest gull på Gullblyanten! 🏆

Vi er helt utrolig stolte av å kunne si at vi vant flest gull under årets Gullblyanten.  Kampanjen «Tusen spørsmål til de tusen hjem» for Bufdir vant 4 gull. I tillegg ble vi tildelt fire andre priser. Les mer.

 

 

En helt ekte tidsmaskin

Av og til kommer det biler som krever helt spesiell behandling. Det nye flaggskipet til Mercedes-Benz, EQS er en slik bil. Se filmen under. Les mer.

 

Hva skal til for å lage gode reklamefilmer?

Et relevant spørsmål for mange annonsører, hvor vi våger oss på noen betraktninger som kan hjelpe med å komme nærmere svaret.

Les mer

Bufdir og Atyp er vinnere av «Årets Markedsfører»

Kampanjen «Tusen spørsmål til de tusen hjem» stakk av med førsteplassen da konkurransen ble arrangert for 22. gang.

Vinner av Mediebyråbattle!

Vi pitchet på det fiktive caset MFO Circle, som skulle være en ny tjeneste for innlevering, kjøp og salg av brukte klær. Vår løsning på briefen ble konseptet RE by MFO.

 

Vi har seks nye ansatte!

Seks blide, nye ansikter er å se på kontoret vårt i Karlstadgata 11. Velkommen Susanna, Anja, Kathrine, Randi, Mari, og Morten!

 Les mer

Astream: ny strømmeløsning

En ny løsning for å strømme video i bannere. Rask lastetid, ingen maxgrense på filstørrelse og video som tilpasser seg båndbredden til mottakeren er bare noen av fordelene!

Les mer

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Godt å bare få det servert
Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.

read more
Det er mye å tjene på å handle reklame og media samme sted
Det er mye å tjene på å handle reklame og media samme sted

Ved å samle alt en moderne annonsør trenger i ett og samme byrå, vil tiden som går med til overlappende oppgaver reduseres med opptil 49 %. Så hvis vi er enige om at tid er penger – kan tiden man sparer frigjøre midler til å skape mer verdi, større effekt og økt avkastning. Vi tror dette kort oppsummert er verdien av å samle alt hos ett og samme miljø.

read more

Dobbel seier i ANFO Effekt

Yes! Sammen med Fjordland hentet vi to premier i årets ANFO Effekt.

Fotballfilmen har gått til utlandet

Det er veldig gøy å se at vår nyeste reklamefilm for Bufdir og fosterhjem.no har blitt plukket opp av internasjonale bransjesider.

Atyp avslører: Distinkte merkemarkører gjorde underverker for content-løpet til Norges største arbeidsplass

Honningcentralen ville minne folk om ulike fordeler ved bruk av honning. En viktig del av mediemiksen var å lage en content-artikkel med tilhørende native-annonser.