Nyhetsbrev april 2022

Flest gull på Gullblyanten! 🏆

Vi er helt utrolig stolte av å kunne si at vi vant flest gull under årets Gullblyanten.  Kampanjen «Tusen spørsmål til de tusen hjem» for Bufdir vant 4 gull. I tillegg ble vi tildelt fire andre priser. Les mer.

 

 

En helt ekte tidsmaskin

Av og til kommer det biler som krever helt spesiell behandling. Det nye flaggskipet til Mercedes-Benz, EQS er en slik bil. Se filmen under. Les mer.

 

Hva skal til for å lage gode reklamefilmer?

Et relevant spørsmål for mange annonsører, hvor vi våger oss på noen betraktninger som kan hjelpe med å komme nærmere svaret.

Les mer

Bufdir og Atyp er vinnere av «Årets Markedsfører»

Kampanjen «Tusen spørsmål til de tusen hjem» stakk av med førsteplassen da konkurransen ble arrangert for 22. gang.

Vinner av Mediebyråbattle!

Vi pitchet på det fiktive caset MFO Circle, som skulle være en ny tjeneste for innlevering, kjøp og salg av brukte klær. Vår løsning på briefen ble konseptet RE by MFO.

 

Vi har seks nye ansatte!

Seks blide, nye ansikter er å se på kontoret vårt i Karlstadgata 11. Velkommen Susanna, Anja, Kathrine, Randi, Mari, og Morten!

 Les mer

Astream: ny strømmeløsning

En ny løsning for å strømme video i bannere. Rask lastetid, ingen maxgrense på filstørrelse og video som tilpasser seg båndbredden til mottakeren er bare noen av fordelene!

Les mer

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Vi vokser på media og søk 🔍

Vi har hatt god vekst innen media og nye krefter er derfor hentet inn.

Fem shortlister på en dag!

Atyps arbeid for Bufdir «Tusen spørsmål til de tusen hjem» er shortlistet i hele tre kategorier i Cresta Awards: Nærmere bestemt The Media Magic...

Er det på tide å slutte å snakke om «Distinctive Brand Assets»?

Markedsføringshistorien er full av buzzwords. Et av de mest populære akkurat nå er «Distinctive Brand Assets».