![Diplomer](https://atyp.no/wp-content/uploads/2022/06/Diplomer.png)
Pallplasseringer i Sølvmikken!
Radiospottene om sammenslåingen av Fortum og Hafslund Strøm tok 1. plassen i Sølvmikken i april. Mens 3. plassen samme måneden gikk til Skatteetaten og konseptet «Nesten ferdig er ikke helt ferdig». I tillegg tok radiospottene til Mercedes-Benz varebil 2. plassen i februar. Klikk under for å høre de ulike spottene og se kampanjene.
![HjerneOpt16-9](https://atyp.no/wp-content/uploads/2022/06/HjerneOpt16-9.gif)
Høyre halvdel > Venstre halvdel
Les om hvorfor karakterdreven historiefortelling oppnår vesentlig bedre oppmerksomhet enn forklarende reklame.
![2V9A0155-2](https://atyp.no/wp-content/uploads/2022/06/2V9A0155-2.jpg)
Vi har blitt et Miljøfyrtårn!
Vi er opptatt av at vi i vår arbeidshverdag bidrar til en mer bærekraftig by. Det var derfor naturlig for oss å bli Miljøfyrtårn-sertifisert.
![Vitarbota_thumb](https://atyp.no/wp-content/uploads/2022/04/Vitarbota_thumb.png)
Evo tar bota di!
En av de mest irriterende tingene med å ha bil i byen, er bøter. Helt til Evo kom på banen.
![Fortum_cover](https://atyp.no/wp-content/uploads/2022/04/Fortum_cover.jpg)
Da Hafslund Strøm ble en del av Fortum
Hvordan forteller man at en energigigant har slått seg sammen med en annen?
![UT-Anders](https://atyp.no/wp-content/uploads/2022/04/UT-Anders.jpg)
En litt annerledes promo
Vanligvis når man promoterer en TV-serie syr man sammen klipp til en promo. Til dokumentarserien UT ønsket Warner Bros. Discovery å lage noe i tillegg.
![storytel_16-9](https://atyp.no/wp-content/uploads/2022/04/storytel_16-9.png)
Lytt deg bort med radioreklame
Som markedsleder er det viktig for Storytel å bygge kategorien lydbok, samtidig som de viser at de har et bedre tilbud enn konkurrentene.
Ønsker du mer informasjon?
Hågen Pettersen
haagen@atyp.no
+47 982 57 607
![Hagen_Webside Hågen Pettersen](https://atyp.no/wp-content/uploads/2021/09/Hagen_Webside-650x464.jpg)