Kategori:

Nyhetsbrev juni 2022

Pallplasseringer i Sølvmikken!

Radiospottene om sammenslåingen av Fortum og Hafslund Strøm tok 1. plassen i Sølvmikken i april. Mens 3. plassen samme måneden gikk til Skatteetaten og konseptet «Nesten ferdig er ikke helt ferdig». I tillegg tok radiospottene til Mercedes-Benz varebil 2. plassen i februar. Klikk under for å høre de ulike spottene og se kampanjene.

Høyre halvdel > Venstre halvdel

Les om hvorfor karakterdreven historiefortelling oppnår vesentlig bedre oppmerksomhet enn forklarende reklame.

Vi har blitt et Miljøfyrtårn!

Vi er opptatt av at vi i vår arbeidshverdag bidrar til en mer bærekraftig by. Det var derfor naturlig for oss å bli Miljøfyrtårn-sertifisert.

Evo tar bota di!

En av de mest irriterende tingene med å ha bil i byen, er bøter. Helt til Evo kom på banen.

Da Hafslund Strøm ble en del av Fortum

Hvordan forteller man at en energigigant har slått seg sammen med en annen?

En litt annerledes promo

Vanligvis når man promoterer en TV-serie syr man sammen klipp til en promo. Til dokumentarserien UT ønsket Warner Bros. Discovery å lage noe i tillegg.

Lytt deg bort med radioreklame

Som markedsleder er det viktig for Storytel å bygge kategorien lydbok, samtidig som de viser at de har et bedre tilbud enn konkurrentene.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Godt å bare få det servert
Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.

read more
Miljørapport 2022
Miljørapport 2022

Vi ønsker å bidra der vi kan til en mer bærekraftig verden. Vi er Miljøfyrtårn-sertifisert, noe som gir oss et konkret verktøy for å forbedre våre miljøprestasjoner innenfor områdene arbeidsmiljø, avfallshåndtering, energibruk, innkjøp og transport. Her har vi en liten oppsummering av tiltakene vi har gjort i 2022.

read more

Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.

Nå kan du gjøre et scoop på strategi
og analyse av mediefremtiden

Hva bør norske annonsører gjøre når cookien forsvinner
og varelageret på TV minker? Akkurat det spørsmålet har vi brukt
over 2000 timer på, og deler gjerne våre tanker.

Å handle media- og reklame ett sted har mange fordeler

Vi er til for å skape effekt for kundene våre. Effekt er en funksjon av innhold og spredning, og vi vet at den blir bedre når alle spesialister jobber tett sammen for å løse problemstillinger for kundene våre. Derfor lagde vi Atyp.