Kategori:

Tusen digitale skjermer fra Posten til Bufdir

Kampanjen «Tusen spørsmål til de tusen hjem» sikret Bufdir seieren i Årets Markedsfører 2021 og ble belønnet med fire gull i årets Gullblyanten.

Nå har kampanjen fått enda en ny samarbeidspartner. Posten stiller 1000 digitale skjermer til disposisjon for Bufdir. I perioden mai til juli får Bufdir mulighet til å oppfordre alle som skal hente en pakke på et postkontor eller i post i butikk til å ta praten om det å bli fosterforeldre.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Atyp + Bilkollektivet 🚗💨
Atyp + Bilkollektivet 🚗💨

Bilkollektivet er Norges eldste og største bildelingstjeneste, eid av medlemmene. Det er en non-profit organisasjon. Målet er å redusere antall biler og penger brukt på bil ved å tilby folk å disponere bil kun når de trenger det

read more

Medielandskapet anno 2023

2023 har for mange annonsører startet tyngre enn forventet. Hvorfor er det slik?

Hvorfor er det ikke flere som satser på en «Sometimes off» strategi?

Rådgiver Svein Larsen stiller spørsmålstegn ved om «Always On» alltid er den rette løsningen.

NAV velger Atyp som reklame- og mediebyrå

Hurra! Atyp er NAVs nye reklame- og mediebyrå.