Kategori:

Nyhetsbrev juni 2022

Pallplasseringer i Sølvmikken!

Radiospottene om sammenslåingen av Fortum og Hafslund Strøm tok 1. plassen i Sølvmikken i april. Mens 3. plassen samme måneden gikk til Skatteetaten og konseptet «Nesten ferdig er ikke helt ferdig». I tillegg tok radiospottene til Mercedes-Benz varebil 2. plassen i februar. Klikk under for å høre de ulike spottene og se kampanjene.

Høyre halvdel > Venstre halvdel

Les om hvorfor karakterdreven historiefortelling oppnår vesentlig bedre oppmerksomhet enn forklarende reklame.

Vi har blitt et Miljøfyrtårn!

Vi er opptatt av at vi i vår arbeidshverdag bidrar til en mer bærekraftig by. Det var derfor naturlig for oss å bli Miljøfyrtårn-sertifisert.

Evo tar bota di!

En av de mest irriterende tingene med å ha bil i byen, er bøter. Helt til Evo kom på banen.

Da Hafslund Strøm ble en del av Fortum

Hvordan forteller man at en energigigant har slått seg sammen med en annen?

En litt annerledes promo

Vanligvis når man promoterer en TV-serie syr man sammen klipp til en promo. Til dokumentarserien UT ønsket Warner Bros. Discovery å lage noe i tillegg.

Lytt deg bort med radioreklame

Som markedsleder er det viktig for Storytel å bygge kategorien lydbok, samtidig som de viser at de har et bedre tilbud enn konkurrentene.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Av-og-til velger Atyp
Av-og-til velger Atyp

I en nylig avsluttet byråkonkurranse ble det klart at Atyp i årene som kommer skal løse kommunikasjonen som skal hjelpe foreldre å ta praten med ungdom om alkohol. Målet er å bidra til å utsette debutalderen og redusere risikofylt alkoholbruk.

read more

To nye fjes i Thorvald Meyers gate 11

Vi har fått to nye kollegaer i mediaavdelingen. Celin har startet som SoMe-rådgiver, og Hannah har trådt inn i en internrolle som digital planner.

Nominasjoner og prisdryss til Bufdir! 

Fotballfilmen «Den utenkelige overgangen» som vi har laget for Bufdir og...

Note to self – derfor bør historiefortellere omfavne Byron Sharp

Byron Sharp, eller rettere sagt tolkningen av hans bøker har vært et hår i suppa for mange av oss som jobber med å lage reklame.