Pallplasseringer i Sølvmikken!
Radiospottene om sammenslåingen av Fortum og Hafslund Strøm tok 1. plassen i Sølvmikken i april. Mens 3. plassen samme måneden gikk til Skatteetaten og konseptet «Nesten ferdig er ikke helt ferdig». I tillegg tok radiospottene til Mercedes-Benz varebil 2. plassen i februar. Klikk under for å høre de ulike spottene og se kampanjene.
Høyre halvdel > Venstre halvdel
Les om hvorfor karakterdreven historiefortelling oppnår vesentlig bedre oppmerksomhet enn forklarende reklame.
Vi har blitt et Miljøfyrtårn!
Vi er opptatt av at vi i vår arbeidshverdag bidrar til en mer bærekraftig by. Det var derfor naturlig for oss å bli Miljøfyrtårn-sertifisert.
Evo tar bota di!
En av de mest irriterende tingene med å ha bil i byen, er bøter. Helt til Evo kom på banen.
Da Hafslund Strøm ble en del av Fortum
Hvordan forteller man at en energigigant har slått seg sammen med en annen?
En litt annerledes promo
Vanligvis når man promoterer en TV-serie syr man sammen klipp til en promo. Til dokumentarserien UT ønsket Warner Bros. Discovery å lage noe i tillegg.
Lytt deg bort med radioreklame
Som markedsleder er det viktig for Storytel å bygge kategorien lydbok, samtidig som de viser at de har et bedre tilbud enn konkurrentene.
Ønsker du mer informasjon?
Hågen Pettersen
haagen@atyp.no
+47 982 57 607