Nyhetsbrev april 2022

Flest gull på Gullblyanten! 🏆

Vi er helt utrolig stolte av å kunne si at vi vant flest gull under årets Gullblyanten.  Kampanjen «Tusen spørsmål til de tusen hjem» for Bufdir vant 4 gull. I tillegg ble vi tildelt fire andre priser. Les mer.

 

 

En helt ekte tidsmaskin

Av og til kommer det biler som krever helt spesiell behandling. Det nye flaggskipet til Mercedes-Benz, EQS er en slik bil. Se filmen under. Les mer.

 

Hva skal til for å lage gode reklamefilmer?

Et relevant spørsmål for mange annonsører, hvor vi våger oss på noen betraktninger som kan hjelpe med å komme nærmere svaret.

Les mer

Bufdir og Atyp er vinnere av «Årets Markedsfører»

Kampanjen «Tusen spørsmål til de tusen hjem» stakk av med førsteplassen da konkurransen ble arrangert for 22. gang.

Vinner av Mediebyråbattle!

Vi pitchet på det fiktive caset MFO Circle, som skulle være en ny tjeneste for innlevering, kjøp og salg av brukte klær. Vår løsning på briefen ble konseptet RE by MFO.

 

Vi har seks nye ansatte!

Seks blide, nye ansikter er å se på kontoret vårt i Karlstadgata 11. Velkommen Susanna, Anja, Kathrine, Randi, Mari, og Morten!

 Les mer

Astream: ny strømmeløsning

En ny løsning for å strømme video i bannere. Rask lastetid, ingen maxgrense på filstørrelse og video som tilpasser seg båndbredden til mottakeren er bare noen av fordelene!

Les mer

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Samsnakka om alkohol?
Samsnakka om alkohol?

Tidligere i år ble det kjent at Av-og-til valgte oss som sitt nye reklamebyrå på tematikken ungdom og alkohol. Endelig er første kampanje på lufta.

read more
Av-og-til velger Atyp
Av-og-til velger Atyp

I en nylig avsluttet byråkonkurranse ble det klart at Atyp i årene som kommer skal løse kommunikasjonen som skal hjelpe foreldre å ta praten med ungdom om alkohol. Målet er å bidra til å utsette debutalderen og redusere risikofylt alkoholbruk.

read more

Note to self – derfor bør historiefortellere omfavne Byron Sharp

Byron Sharp, eller rettere sagt tolkningen av hans bøker har vært et hår i suppa for mange av oss som jobber med å lage reklame.

Samsnakka om alkohol?

Tidligere i år ble det kjent at Av-og-til valgte oss som sitt nye reklamebyrå på tematikken ungdom og alkohol. Endelig er første kampanje på lufta.

Praksisteam på besøk

De siste månedene har vi vært så heldige å ha Caroline og Gjon på besøk hos oss.