Det var kampanjen «Tusen spÞrsmÄl til de tusen hjem» for Bufdir som vant gull i kategoriene PR, media, effekt og aktivering. I tillegg ble vi tildelt fire andre priser: SÞlv i kategorien audio, for «Lytt deg bort» og Storytel, bronsje i kategorien effekt for Honningcentralen og caset «Hvordan lage buzz for en liten gul boks?» I tillegg tok Bufdir-kampanjen ogsÄ bronsje i kategorien print og et diplom i kategorien integrert.
Bufdir â Tusen spĂžrsmĂ„l til de tusen hjem
I august i fjor lanserte Atyp sammen med Bufdir kampanjen «Tusen spÞrsmÄl til de tusen hjem». Bakgrunnen for kampanjen er at mange barn og unge i Norge venter pÄ et fosterhjem. Samtidig vet vi at hele 17 % av nordmenn er positive til Ä bli fosterforeldre. Utfordringen til Bufdir var Ä fÄ enda flere av de positivt innstilte til Ä ta engasjementet et skritt lenger, og bli fosterforeldre. Les mer om kampanjen her.
Honningcentralen â Norges stĂžrste arbeidsplass
Med sine birÞktere og milliarder av bier, er de Honningcentralen Norges desidert stÞrste arbeidsplass! Les mer om hvordan vi skapte buzz rundt Honningcentralen her
Storytel â Lytt deg bort
Sommeren er hĂžytid for lydbĂžker, og Storytel Ăžnsket ganske enkelt en radiokampanje som minnet folk om dette. HĂžr radiospottene her!
Ănsker du mer informasjon?
HÄgen Pettersen
haagen@atyp.no
+47 982 57 607








