NAV velger Atyp som reklame- og mediebyrå

Hurra! Atyp er NAVs nye reklame- og mediebyrå.

Ni andre byråer var med i anbudet, men etter en samlet vurdering kom Atyp best ut på både pris og kvalitet. Det betyr at vi i tiden fremover skal bistå NAV med strategisk rådgivning i forbindelse med reklame- og medieplassering, markedskommunikasjon og kampanjer, visuell identitet, merkevarebygging og medierådgivning.

– Vi er stolte av at NAV velger oss som medie- og reklamebyrå, og vi gleder oss til å gå i gang med samarbeidet, sier daglig leder Hågen Pettersen.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Godt å bare få det servert
Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.

read more
Det er mye å tjene på å handle reklame og media samme sted
Det er mye å tjene på å handle reklame og media samme sted

Ved å samle alt en moderne annonsør trenger i ett og samme byrå, vil tiden som går med til overlappende oppgaver reduseres med opptil 49 %. Så hvis vi er enige om at tid er penger – kan tiden man sparer frigjøre midler til å skape mer verdi, større effekt og økt avkastning. Vi tror dette kort oppsummert er verdien av å samle alt hos ett og samme miljø.

read more

Note to self – derfor bør historiefortellere omfavne Byron Sharp

Byron Sharp, eller rettere sagt tolkningen av hans bøker har vært et hår i suppa for mange av oss som jobber med å lage reklame.

Atyp + Bufdir = Sølvfisk 🐟

Filmen «Den utenkelige overgangen», som vi laget for Bufdir og fosterhjem.no har blitt premiert med Sølvfisken for mars.

Dobbel seier i ANFO Effekt

Yes! Sammen med Fjordland hentet vi to premier i årets ANFO Effekt.