Strategien er den samme som før: i stedet for å sammenligne oss med andre og billigere elsykler, er det bilen som er den store hovedfienden. Den litt hårete ambisjonen er å erstatte all unødvendig bilbruk med en langt mindre miljøbelastende transportform.
Den nye kampanjen fortsetter i samme spor som fjorårets kampanje, men i tillegg til display- og SoMe-annonser utvides kampanjen til print og utendørs.
Et raskt blikk på EVOs «live» dashboard viser at resultatene også i år ser veldig lovende ut:
%
Økning i merkevaresøk
%
Økt trafikk til nettsiden
%
Økning i antall transaksjoner i nettbutikk
%
Økt omsetning i nettbutikk
«Folk bestiller som gale. Og de skal ha det aller beste med alt ekstrautstyr», sier daglig leder og medeier, Hans Håvard Kvisle, til Dagens Næringsliv. Mange sykkelprodusenter sliter med leveransene i 2021, men EVO har foreløpig god tilgang på nye sykler. Så da er det fortsatt mulig å få kjøpt seg et fremkomst-, parkerings- og kjøregledevennlig alternativ til bil. Løp og kjøp!
Ønsker du mer informasjon?
Svein Larsen
svein@atyp.no
+47 911 82 211