The dark side of data

Et foredrag som ikke handler om facebook, algoritmer og fake news, men de utfordringene man står ovenfor når man ønsker å lage reklame som blir lagt merke til, delt og snakket om i digitale, sosiale og lineære kanaler.

Andre lignende artikler:

Godt å bare få det servert
Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.

read more

Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.

Å handle media- og reklame ett sted har mange fordeler

Vi er til for å skape effekt for kundene våre. Effekt er en funksjon av innhold og spredning, og vi vet at den blir bedre når alle spesialister jobber tett sammen for å løse problemstillinger for kundene våre. Derfor lagde vi Atyp.

Hurra for sølv i Magnet Awards!

Vi i Atyp satte noen av våre mest erfarne medarbeidere på saken med å skaffe NAV IT flere søkere til sine stillinger.