Kategori:

The dark side of data

Et foredrag som ikke handler om facebook, algoritmer og fake news, men de utfordringene man står ovenfor når man ønsker å lage reklame som blir lagt merke til, delt og snakket om i digitale, sosiale og lineære kanaler.

Andre lignende artikler:

Lyden av en god annonse
Lyden av en god annonse

Annonsen vi laget for Mercedes-AMG i Kapitals utgave før jul i 2020, har fått en av de beste resultatene noensinne målt innen bilkategorien i RAM Norge sin magasinbase. Den leverte svært høyt på både handlings- og merkevareparametere i testen.

read more

Skatteetaten velger Atyp!

Etter en anbudsrunde hvor syv byråer var involvert, har Skatteetaten valgt oss som sitt nye reklamebyrå. Det er vi utrolig stolte av.

Lyden av en god annonse

Annonsen vi laget for Mercedes-AMG i Kapitals utgave før jul i 2020, har fått en av de beste resultatene noensinne målt innen bilkategorien i RAM Norge sin magasinbase. Den leverte svært høyt på både handlings- og merkevareparametere i testen.

Nøtter som nytter

Den Lille Nøttefabrikken har siden 1999 drevet et utviklingsfond for cashewbønder i Mosambik. Her er to filmer om Nøtter som Nytter.