Kategori:

The dark side of data

Et foredrag som ikke handler om facebook, algoritmer og fake news, men de utfordringene man står ovenfor når man ønsker å lage reklame som blir lagt merke til, delt og snakket om i digitale, sosiale og lineære kanaler.

Andre lignende artikler:

Tusen digitale skjermer fra Posten til Bufdir

Kampanjen «Tusen spørsmål til de tusen hjem» sikret Bufdir seieren i Årets Markedsfører 2021 og ble belønnet med fire gull i årets Gullblyanten.

Sølv i Sølvmikken for lansering av Mercedes-Benz Citan

I forbindelse med lasering av «Den lille kjempen» Citan, har kreativt team Dagmar og Trond dramatisert lasterommets imponerende romslighet i tre radiospotter som ble belønnet med sølv i sølvmikken i februar.

Nyhetsbrev april 2022

Flest gull på Gullblyanten! 🏆 Vi er helt utrolig stolte av å kunne si at vi vant flest gull under årets Gullblyanten.  Kampanjen «Tusen spørsmål til...