ThonTester: Kampanjen som gjorde Thon Hotels til «Årets Markedsfører 2018».

Til tross for at de hadde pusset opp hotellene sine for nesten 1,4 milliarder, viste undersøkelser at folk fortsatt så på Thon Hotels som en litt kjedelig og umoderne hotellkjede. Det eneste unntaket var faste kunder, som rangerte kjeden meget høyt på både service, design, renhold og mat. Vår oppgave ble dermed å tette gapet mellom markedets oppfatning og de besøkendes opplevelse.

Andre arbeider fra Atyp:

10 av 10 hos Skatteetaten!

Vi beholder Skatteetatens reklamekonto etter å ha vunnet en tøff konkurranse mot Bloom Oslo, Morgenstern, Publicis og Try Råd.

Chilimobil velger Atyp som nytt reklame- og mediebyrå

Vil gå atypisk til verks for videre vekst i mobilmarkedet.

Hurra for Atlas – og for en fagprøve! 🎉

Vår aller første lærling, Atlas, har nå fullført fagprøven i Mediedesign – med glans!