Nå snacker vi!

Snacksbønner er kort fortalt åkerbønner som er røstet og krydret til et knasende sprøtt produkt med masse smak. Sammen med Den Lille Nøttefabrikken har Atyp laget pakningsdesign, utviklet kommunikasjonskonsept og produsert en lanseringskampanje.

Poser med tydelig posisjonering

Pakningene er designet for å plassere produktet tydelig i snackskategorien, samtidig som fordelene ved produktet kommer tydelig fram. Bønner er helt nytt i det norske snacksmarkedet. Det er derfor viktig at vi er ekstra tydelige på råvare og smak.

Snacks med litt bedre samvittighet

Snacksbønner er en naturlig smaksbombe, laget av bønner som er røstet og krydret og pakket i mindre porsjoner. Det er i det hele tatt mye som gjør at Snacksbønner fremstår som et litt sunnere alternativ når du er fysen. Det er vegansk, proteinrikt, glutenfritt, lavkarbo og godt på en gang. Konsept ble derfor basert på et uttrykk vi gjerne bruker om noe som både er nytt og betydelig bedre, nemlig «Nå snakker vi!». For Snacksbønner måtte det selvfølgelig bli «Nå snacker vi!». De korte lanseringsfilmene er produsert av Atyp og tilpasset raske, sosiale og digitale flater.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre arbeider fra Atyp:

Et valg for generasjoner

Et valg for generasjoner

Hvordan løfter man en nesten hundre år gammel, norsk familiebedrift inn i fremtiden? Det var oppgaven vi fikk av NorDan. Sammen utviklet vi et langsiktig kommunikasjonskonsept som forener arv, håndverk og innovasjon: Et valg for generasjoner.

read more
Sparer tid med Senterstudio

Sparer tid med Senterstudio

Når mange butikker skal på lufta samtidig, kan veien fra innsendt materiell til publisering bli unødvendig tidkrevende. Med Atyp Senterstudio reduserer vi tidsbruk og feil, og sikrer forutsigbare leveranser med avtalt kvalitet.

read more

Wilhelmsen Ships Service appoints Atyp as global media agency partner

The partnership will help Wilhelmsen Ships Service (WSS) scale a performance-driven marketing model across regions and solution areas.

Atyp delte mentale snarveier på fullbooket frokostseminar

På frokostseminaret AtypLeaks fikk deltakerne et innblikk i hvordan nudging (dulting) kan brukes strategisk for å påvirke holdninger og atferd.

Her kan lese gjennom innholdet og eksempler på de 8 nudging teknikkene som ble presentert på seminaret.

Statens Vegvesen velger Atyp til både reklame og media

Etter en nylig gjennomført byråkonkurranse er det klart at Atyp skal bistå Statens Vegvesen med å løse kommunikasjonsoppgaver tilknyttet sesongaktiviteter de neste årene, og vi ble valgt på både reklame og media.