Fra 0 til 100 på 72 timer – ferdiglaget film på 72 timer.

Mercedes-Benz Norge hadde behov for lynrask levering av nytt kampanjemateriell for deres helelektriske EQC.

Med lite nytt internasjonalt materiell tilgjengelig, var ønsket å få tatt både stills og levende bilder av EQC-en i norske omgivelser. Problemet var bare at snøen akkurat hadde forsvunnet, og det var lite vårfarger på trær og omgivelser. Heldigvis er vi rigget for, og har god erfaring med, å hive oss rundt på mindre filmproduksjoner.

Vi tok med oss kamera, lys og EQC-en til et utsiktspunkt ved Sollihøgda. Så var det bare å vente på det riktige lyset utover kvelden.

Ønsker du mer informasjon?

Birgitte Christensen
+47 928 01 546

Ulrik

Andre arbeider fra Atyp:

Nominasjoner og prisdryss til Bufdir! 

Fotballfilmen «Den utenkelige overgangen» som vi har laget for Bufdir og Fosterhjem.no, har allerede vunnet Sølvfisken for mars, og fortsetter nå å...

Note to self – derfor bør historiefortellere omfavne Byron Sharp

Byron Sharp, eller rettere sagt tolkningen av hans bøker har vært et hår i suppa for mange av oss som jobber med å lage reklame.

Samsnakka om alkohol?

Tidligere i år ble det kjent at Av-og-til valgte oss som sitt nye reklamebyrå på tematikken ungdom og alkohol. Endelig er første kampanje på lufta.