Evo Elsykler

DM på radio

En elektrisk lastesykkel kan fint erstatte en varebil. I alle fall hvis du stort sett leverer varer i byen. Sammen med EVO Elsykler valgte vi ut noen av bedriftene som hver eneste dag står og stamper i kø i Oslo Sentrum. I disse bedriftene søkte vi oss frem til rett person, og laget et personlig budskap til vedkommende.

Først fikk personen en DAB-radio som sto ferdig innstilt på P4. Samtidig fulgte en beskjed om å skru på radioen et bestemt klokkeslett. Det lytterne av P4 da fikk høre, var en helt unik radioreklame – bare til denne ene personen.

 Ganske enkelt en DM på radio.

Andre arbeider fra Atyp:

Et valg for generasjoner

Et valg for generasjoner

Hvordan løfter man en nesten hundre år gammel, norsk familiebedrift inn i fremtiden? Det var oppgaven vi fikk av NorDan. Sammen utviklet vi et langsiktig kommunikasjonskonsept som forener arv, håndverk og innovasjon: Et valg for generasjoner.

read more
Sparer tid med Senterstudio

Sparer tid med Senterstudio

Når mange butikker skal på lufta samtidig, kan veien fra innsendt materiell til publisering bli unødvendig tidkrevende. Med Atyp Senterstudio reduserer vi tidsbruk og feil, og sikrer forutsigbare leveranser med avtalt kvalitet.

read more

Wilhelmsen Ships Service appoints Atyp as global media agency partner

The partnership will help Wilhelmsen Ships Service (WSS) scale a performance-driven marketing model across regions and solution areas.

Atyp delte mentale snarveier på fullbooket frokostseminar

På frokostseminaret AtypLeaks fikk deltakerne et innblikk i hvordan nudging (dulting) kan brukes strategisk for å påvirke holdninger og atferd.

Her kan lese gjennom innholdet og eksempler på de 8 nudging teknikkene som ble presentert på seminaret.

Statens Vegvesen velger Atyp til både reklame og media

Etter en nylig gjennomført byråkonkurranse er det klart at Atyp skal bistå Statens Vegvesen med å løse kommunikasjonsoppgaver tilknyttet sesongaktiviteter de neste årene, og vi ble valgt på både reklame og media.