Vi beholder Skatteetatens reklamekonto etter å ha vunnet en tøff konkurranse mot Bloom Oslo, Morgenstern, Publicis og Try Råd.
Som et kreativt hybridbyrå holder vi på med ganske mye forskjellig. Smått og stort av det vil vi dele her.
Hold deg oppdatert ved å melde deg på vårt nyhetsbrev.
Chilimobil velger Atyp som nytt reklame- og mediebyrå
Vil gå atypisk til verks for videre vekst i mobilmarkedet.
Hurra for Atlas – og for en fagprøve! 🎉
Vår aller første lærling, Atlas, har nå fullført fagprøven i Mediedesign – med glans!
To nye fjes i Thorvald Meyers gate 11
Vi har fått to nye kollegaer i mediaavdelingen. Celin har startet som SoMe-rådgiver, og Hannah har trådt inn i en internrolle som digital planner.
Nominasjoner og prisdryss til Bufdir!
Fotballfilmen «Den utenkelige overgangen» som vi har laget for Bufdir og Fosterhjem.no, har allerede vunnet Sølvfisken for mars, og fortsetter nå å...
Note to self – derfor bør historiefortellere omfavne Byron Sharp
Byron Sharp, eller rettere sagt tolkningen av hans bøker har vært et hår i suppa for mange av oss som jobber med å lage reklame.
Praksisteam på besøk
De siste månedene har vi vært så heldige å ha Caroline og Gjon på besøk hos oss.
Av-og-til velger Atyp
I en nylig avsluttet byråkonkurranse ble det klart at Atyp i årene som kommer skal løse kommunikasjonen som skal hjelpe foreldre å ta praten med ungdom om alkohol. Målet er å bidra til å utsette debutalderen og redusere risikofylt alkoholbruk.
Atyp + Bufdir = Sølvfisk 🐟
Filmen «Den utenkelige overgangen», som vi laget for Bufdir og fosterhjem.no har blitt premiert med Sølvfisken for mars.
Vi flytter – fra K11 til TM11
Etter nærmere 15 år i Karlstadgata 11, har vi funnet et nytt sted å bo!