Bufdir og Atyp er vinnere av «Årets Markedsfører»!

Det var knallhard konkurranse da det for 22. gang skulle deles ut «Årets Markedsfører».

Det var Posten, Bulder Bank, Meny, Redningsselskapet og Bufdir som kjempet med nebb og klør om den gjeve tittelen. Det var stor jubel hos oss da det ble annonsert at det var sistenevnte med kampanjen «Tusen spørsmål til de tusen hjem» som gikk til topps!

– Juryen er spesielt imponert over de utradisjonelle valgene på mediamiks – og de kraftfulle kreative løsningene. Godt forretningsmessig håndverk og smarte grep har også skapt en vinn-vinn situasjon for flere parter, med uttak som har fortsatt å vokse nærmest organisk etter lansering. Budskapet ble levert over hele Norge, inn i hjemmene – og til de avgjørende situasjonene for målgruppen, skriver juryen.

Les mer om jobben her.

Foto: Kampanje

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Av-og-til velger Atyp
Av-og-til velger Atyp

I en nylig avsluttet byråkonkurranse ble det klart at Atyp i årene som kommer skal løse kommunikasjonen som skal hjelpe foreldre å ta praten med ungdom om alkohol. Målet er å bidra til å utsette debutalderen og redusere risikofylt alkoholbruk.

read more

To nye fjes i Thorvald Meyers gate 11

Vi har fått to nye kollegaer i mediaavdelingen. Celin har startet som SoMe-rådgiver, og Hannah har trådt inn i en internrolle som digital planner.

Nominasjoner og prisdryss til Bufdir! 

Fotballfilmen «Den utenkelige overgangen» som vi har laget for Bufdir og...

Note to self – derfor bør historiefortellere omfavne Byron Sharp

Byron Sharp, eller rettere sagt tolkningen av hans bøker har vært et hår i suppa for mange av oss som jobber med å lage reklame.