Atyp logoelement wavyline i sort

Vi finner det som kan være typisk for din merkevare og forteller det på en atypisk måte.

Tusen spørsmål til de tusen hjem

Sammen med Bufdir går vi nå helt nye veier i jakten på nye fosterhjem.

Se kampanjen

Hvordan lage mer buzz rundt Honningcentralen?

Vi fikk i oppgave å gi Honningcentralen et løft.  Små fortellinger om Norges største arbeidsplass viste seg å være en treffsikker løsning.

Se kampanjen

Fornøyde strømkunder tenker ikke på strøm

Men de tenker på veldig mye annet rart. Se selv, i vår siste kampanje for Hafslund Strøm.

Se kampanjen

Atyp er et kreativt reklame- og mediebyrå. I Karlstadgata 11 har vi samlet strategi, kreativitet, design, media og teknologi under samme tak.

Siste nytt:

Hjelp med sosiale medier?

Hjelp med sosiale medier?

Vi er en fleksibel og allsidig gjeng. Enten du trenger en sparringspartner, noen som håndterer alt, eller kanskje noe midt i mellom – vi hjelper deg med å nå målene dine uansett. Her får du se en oppsummering av det vi har laget den siste tiden!

read more
En helt ekte tidsmaskin

En helt ekte tidsmaskin

Vanligvis er det internasjonalt produsert materiell som gjelder for lanseringene til markedssjef Audun Hermansen og Mercedes-Benz Norge. Men av og til kommer det biler som krever helt spesiell behandling. Helt nye EQS er en slik bil.

read more

Hjelp med sosiale medier?

Vi er en fleksibel og allsidig gjeng. Enten du trenger en sparringspartner, noen som håndterer alt, eller kanskje noe midt i mellom – vi hjelper deg med å nå målene dine uansett. Her får du se en oppsummering av det vi har laget den siste tiden!

Et lite blikk tilbake på 2021

I det andre året med pandemi passerte Atyp 145 millioner i omsetning.

En helt ekte tidsmaskin

Vanligvis er det internasjonalt produsert materiell som gjelder for lanseringene til markedssjef Audun Hermansen og Mercedes-Benz Norge. Men av og til kommer det biler som krever helt spesiell behandling. Helt nye EQS er en slik bil.