Kategori:

Velkommen Leslie 👋

Vi i Atyp er sÄ heldige Ä ha en praksisstudent hos oss frem til jul.

Leslie Anne Guevara studerer Bachelor i grafisk design ved HÞyskolen Kristiania og skal vÊre hos oss frem til jul.

Som miljÞfyrtÄrn er vi opptatt av at Atyp skal vÊre attraktiv for unge talenter. Derfor er vi aktive ovenfor relevante hÞyskoler i Oslo, vi er godkjent lÊrebedrift av Utdanningsetaten i Oslo Kommune, og vi tilbyr unge talenter arbeidserfaring via Ärlige internships. SÄ nÄr Leslie lurte pÄ om vi hadde en plass til henne sÄ var det en god match. 

Hun har allerede bidratt med illustrasjoner til artikkelen Er det pÄ tide Ä slutte Ä snakke om «Distinctive Brand Assets»? 

Hun har ogsÄ vÊrt til stor hjelp pÄ innspilling for Dent og generelt vÊrt et positivt tilskudd i lokalet.  

Hjertelig velkommen til oss Leslie. Vi gleder oss til flere mÄneder hvor vi kan lÊre av hverandre.

Andre lignende artikler:

Karakterdreven historiefortelling oppnÄr vesentlig bedre oppmerksomhet enn forklarende reklame
Karakterdreven historiefortelling oppnÄr vesentlig bedre oppmerksomhet enn forklarende reklame

Det er godt dokumentert at reklame rettet mot hĂžyre hjernehalvdel i stĂžrre grad engasjerer fĂžlelser, huskes bedre og derfor er mer effektiv pĂ„ lang sikt enn reklame rettet mot venstre hjernehalvdel (Se f.eks. Orlando Wood, Lemon – how the advertising brain turned sour). I denne analysen ser vi pĂ„ forskjellene i evne til Ă„ generere oppmerksomhet mellom filmer som aktiviserer henholdsvis hĂžyre og venstre hjernehalvdel.

read more

Karakterdreven historiefortelling oppnÄr vesentlig bedre oppmerksomhet enn forklarende reklame

Det er godt dokumentert at reklame rettet mot hĂžyre hjernehalvdel i stĂžrre grad engasjerer fĂžlelser, huskes bedre og derfor er mer effektiv pĂ„ lang sikt enn reklame rettet mot venstre hjernehalvdel (Se f.eks. Orlando Wood, Lemon – how the advertising brain turned sour). I denne analysen ser vi pĂ„ forskjellene i evne til Ă„ generere oppmerksomhet mellom filmer som aktiviserer henholdsvis hĂžyre og venstre hjernehalvdel.

Atyp delte mentale snarveier pÄ fullbooket frokostseminar

PÄ frokostseminaret AtypLeaks fikk deltakerne et innblikk i hvordan nudging (dulting) kan brukes strategisk for Ä pÄvirke holdninger og atferd.

Her kan lese gjennom innholdet og eksempler pÄ de 8 nudging teknikkene som ble presentert pÄ seminaret.

Er nettsiden din i ferd med Ă„ bli usynlig?

Hvordan du holder deg synlig nÄr AI endrer spillereglene