Note to self – derfor bør historiefortellere omfavne Byron Sharp
Byron Sharp, eller rettere sagt tolkningen av hans bøker har vært et hår i suppa for mange av oss som jobber med å lage reklame.
Byron Sharp, eller rettere sagt tolkningen av hans bøker har vært et hår i suppa for mange av oss som jobber med å lage reklame.
Tidligere i år ble det kjent at Av-og-til valgte oss som sitt nye reklamebyrå på tematikken ungdom og alkohol. Endelig er første kampanje på lufta.
De siste månedene har vi vært så heldige å ha Caroline og Gjon på besøk hos oss.
I en nylig avsluttet byråkonkurranse ble det klart at Atyp i årene som kommer skal løse kommunikasjonen som skal hjelpe foreldre å ta praten med ungdom om alkohol. Målet er å bidra til å utsette debutalderen og redusere risikofylt alkoholbruk.
Filmen «Den utenkelige overgangen», som vi laget for Bufdir og fosterhjem.no har blitt premiert med Sølvfisken for mars.
Etter nærmere 15 år i Karlstadgata 11, har vi funnet et nytt sted å bo!
Yes! Sammen med Fjordland hentet vi to premier i årets ANFO Effekt.
Det er veldig gøy å se at vår nyeste reklamefilm for Bufdir og fosterhjem.no har blitt plukket opp av internasjonale bransjesider.
Honningcentralen ville minne folk om ulike fordeler ved bruk av honning. En viktig del av mediemiksen var å lage en content-artikkel med tilhørende native-annonser.