To bronse og én shortlist i en av verdens mest prestisjefylte kreative konkurranser

Cresta Awards har siden 1993 vurdert, juryert og premiert de beste kreative arbeidene fra mer enn 70 land.

Jubelen stod derfor i taket her i Karlstadgata, da det i dag ble klart at vi har vunnet hele to bronse og en shortlist for kampanjen vi har gjort for  Bufdir og Bufetat – «Tusen spørsmål til de tusen hjem». Vi mottok bronse i kategoriene «Creative Strategy» og «The Media Magic Award», i tillegg til at vi ble shortlistet i kategorien «Direct».

Jobben har det siste året gjort seg bemerket i en lang rekke nasjonale konkurranser som Gullblyanten, Gulltaggen, Årets Markedsfører og Max Marketing Mix. Det er rett og slett veldig inspirerende å tenke på at mer enn 120 jurymedlemmer fra hele verden, mener at arbeidet vårt også viser kreativitet i verdensklasse!

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Samsnakka om alkohol?
Samsnakka om alkohol?

Tidligere i år ble det kjent at Av-og-til valgte oss som sitt nye reklamebyrå på tematikken ungdom og alkohol. Endelig er første kampanje på lufta.

read more
Av-og-til velger Atyp
Av-og-til velger Atyp

I en nylig avsluttet byråkonkurranse ble det klart at Atyp i årene som kommer skal løse kommunikasjonen som skal hjelpe foreldre å ta praten med ungdom om alkohol. Målet er å bidra til å utsette debutalderen og redusere risikofylt alkoholbruk.

read more

Note to self – derfor bør historiefortellere omfavne Byron Sharp

Byron Sharp, eller rettere sagt tolkningen av hans bøker har vært et hår i suppa for mange av oss som jobber med å lage reklame.

Samsnakka om alkohol?

Tidligere i år ble det kjent at Av-og-til valgte oss som sitt nye reklamebyrå på tematikken ungdom og alkohol. Endelig er første kampanje på lufta.

Praksisteam på besøk

De siste månedene har vi vært så heldige å ha Caroline og Gjon på besøk hos oss.