Det krever en bedre forståelse av hva som skaper effekt, og ikke minst krever det bedre systemer for attribuering og måling av effekt.
Vi har derfor lansert Atyp Dashboard – en løsning hvor vi kan sammenstille data fra en rekke ulike digitale kilder.
Vårt dashboard bygges på Google Data Studio og tar utgangspunkt i Google Analytics data. Deretter krysser vi inn tall fra betalte digitale og sosiale medier, og setter dette sammen til et oversiktlig, visuelt brukergrensesnitt.
Dette betyr i praksis at man ett sted kan se alle ønskelige trafikkdata, og enkelt sammenligne for eksempel Facebook Ads med Google søkeordsannonser, og dermed til enhver tid følge hva som fungerer best.
Sammen med salgsdata eller konverteringsvariabler vil dashboardet gi et svært godt og enkelt overblikk over digitale aktiviteter. På toppen av det, er det bare fantasien som setter grenser for hvilke data som kan feedes inn og sammenstilles med øvrige; værdata fra Yr, sportsarrangementer, nettbutikkdata eller SSB-tall.
Ønsker du mer informasjon?
André Thorsen
andre@atyp.no
+47 997 17 427