Kategori:

Tidenes el-bilferie med nye EQC!

Er el-bilen troverdig som en fullverdig erstatter for fossilbilen?

Mercedes-Benz EQC har solgt godt siden den kom på markedet i 2019. Imidlertid finnes det flere potensielle el-bilkjøpere som sitter på gjerdet, grunnet spørsmål om el-bilens troverdighet som en fullverdig erstatter for fossilbilen.

Vår oppgave var å bevise at Mercedes-Benz EQC gjør seg godt som feriebil også.

Løsningen ble konseptet «Hurtigladeruten». Gjennom printannonser og sosiale medier søkte vi etter deltagere som ønsket å prøvekjøre nye EQC på en av våre tre spesialdesignede opplevelsesreiser langs norskekysten.

Innhold fra vinnerne

De utvalgte ble bedt om å dokumentere reisen sin underveis. Innholdet skal brukes utover året for å vise resten av befolkningen hvor fantastisk det er å dra på ferie med en EQC.

Kampanjeside

Vi satt også opp innhold på Mercedes-Benz norge sin kampanjeside hvor potensielle deltakere kunne melde seg på. Denne ble brukt som landingsside for både trykk og sosiale medier. Etter at reisene var utført ble det lagt ut reisebrev fra de tre rutene.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Årets nykommer i Byråprofil
Årets nykommer i Byråprofil

Når Kampanje for 33. gang presenterte Årets Byråprofil, hvor norske annonsører evaluerer seg frem til landets mest attraktive reklamebyrå, er det moro å se at atyp er årets nykommer på topp 10 listen.

read more
A brand is an idea that people live by
A brand is an idea that people live by

En sterk merkevare er mer enn et navn og en logo. Sterke merkevarer har en tydelig forretningsidé som relevante målgrupper legger merke til, tror på og handler med. I denne artikkelen viser vi eksempel på hvordan vi i atyp gjør en idé om til en merkevare.

read more

Medielandskapet anno 2023

2023 har for mange annonsører startet tyngre enn forventet. Hvorfor er det slik?

Ny prosjektleder til Atyp 

Det er stadig behov for forsterkninger i Karlstadgata 11, og den siste inn døra er prosjektleder Karoline Jakobsen.

Jippi! Vi vant Sølvmikken 🎙️

Det var radiospottene for Fortum som stakk av med Sølvmikken i februar. Her kan du høre alle spottene.