Kategori:

Tidenes el-bilferie med nye EQC!

Er el-bilen troverdig som en fullverdig erstatter for fossilbilen?

Mercedes-Benz EQC har solgt godt siden den kom på markedet i 2019. Imidlertid finnes det flere potensielle el-bilkjøpere som sitter på gjerdet, grunnet spørsmål om el-bilens troverdighet som en fullverdig erstatter for fossilbilen.

Vår oppgave var å bevise at Mercedes-Benz EQC gjør seg godt som feriebil også.

Løsningen ble konseptet «Hurtigladeruten». Gjennom printannonser og sosiale medier søkte vi etter deltagere som ønsket å prøvekjøre nye EQC på en av våre tre spesialdesignede opplevelsesreiser langs norskekysten.

Innhold fra vinnerne

De utvalgte ble bedt om å dokumentere reisen sin underveis. Innholdet skal brukes utover året for å vise resten av befolkningen hvor fantastisk det er å dra på ferie med en EQC.

Kampanjeside

Vi satt også opp innhold på Mercedes-Benz norge sin kampanjeside hvor potensielle deltakere kunne melde seg på. Denne ble brukt som landingsside for både trykk og sosiale medier. Etter at reisene var utført ble det lagt ut reisebrev fra de tre rutene.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Godt å bare få det servert
Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.

read more
Miljørapport 2022
Miljørapport 2022

Vi ønsker å bidra der vi kan til en mer bærekraftig verden. Vi er Miljøfyrtårn-sertifisert, noe som gir oss et konkret verktøy for å forbedre våre miljøprestasjoner innenfor områdene arbeidsmiljø, avfallshåndtering, energibruk, innkjøp og transport. Her har vi en liten oppsummering av tiltakene vi har gjort i 2022.

read more

Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.

Nå kan du gjøre et scoop på strategi
og analyse av mediefremtiden

Hva bør norske annonsører gjøre når cookien forsvinner
og varelageret på TV minker? Akkurat det spørsmålet har vi brukt
over 2000 timer på, og deler gjerne våre tanker.

Å handle media- og reklame ett sted har mange fordeler

Vi er til for å skape effekt for kundene våre. Effekt er en funksjon av innhold og spredning, og vi vet at den blir bedre når alle spesialister jobber tett sammen for å løse problemstillinger for kundene våre. Derfor lagde vi Atyp.