Kategori:

Si hei til Birgitte 👋

Atyp er glade for å kunne presentere dere for vår første kvinnelige rådgiver.

Birgitte Christensen kom til oss fra Facebook Dublin og hadde sin første dag hos oss 17. november som strategisk rådgiver for blant andre Mercedes-Benz. 

Hun har bred erfaring som digital rådgiver, merkevare- og kommunikasjonsstrateg, i tillegg til prosjektledelse, for anerkjente byråer som JCP Nordic og SMFB Engine.

Vi er veldig glade for at Birgitte ønsket å bli en del av Atyp-teamet. Å supplere vårt rådgiverteam med en strateg av Birgittes kaliber, styrker husets medie- og reklamekompetanse, avslutter Hågen Pettersen, daglig leder i Atyp.

Andre lignende artikler:

Godt å bare få det servert
Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.

read more
Det er mye å tjene på å handle reklame og media samme sted
Det er mye å tjene på å handle reklame og media samme sted

Ved å samle alt en moderne annonsør trenger i ett og samme byrå, vil tiden som går med til overlappende oppgaver reduseres med opptil 49 %. Så hvis vi er enige om at tid er penger – kan tiden man sparer frigjøre midler til å skape mer verdi, større effekt og økt avkastning. Vi tror dette kort oppsummert er verdien av å samle alt hos ett og samme miljø.

read more

Vi flytter – fra K11 til TM11

Etter nærmere 15 år i Karlstadgata 11, har vi funnet et nytt sted å bo!

Dobbel seier i ANFO Effekt

Yes! Sammen med Fjordland hentet vi to premier i årets ANFO Effekt.

Fotballfilmen har gått til utlandet

Det er veldig gøy å se at vår nyeste reklamefilm for Bufdir og fosterhjem.no har blitt plukket opp av internasjonale bransjesider.