Kategori:

Si hei til Birgitte 👋

Atyp er glade for Ä kunne presentere dere for vÄr fÞrste kvinnelige rÄdgiver.

Birgitte Christensen kom til oss fra Facebook Dublin og hadde sin fÞrste dag hos oss 17. november som strategisk rÄdgiver for blant andre Mercedes-Benz. 

Hun har bred erfaring som digital rÄdgiver, merkevare- og kommunikasjonsstrateg, i tillegg til prosjektledelse, for anerkjente byrÄer som JCP Nordic og SMFB Engine.

Vi er veldig glade for at Birgitte Ăžnsket Ă„ bli en del av Atyp-teamet. Å supplere vĂ„rt rĂ„dgiverteam med en strateg av Birgittes kaliber, styrker husets medie- og reklamekompetanse, avslutter HĂ„gen Pettersen, daglig leder i Atyp.

Andre lignende artikler:

Vi vokser pĂ„ media og sĂžk 🔍

Vi har hatt god vekst innen media og nye krefter er derfor hentet inn.

Fem shortlister pÄ en dag!

Atyps arbeid for Bufdir «Tusen spÞrsmÄl til de tusen hjem» er shortlistet i hele tre kategorier i Cresta Awards: NÊrmere bestemt The Media Magic...

Er det pÄ tide Ä slutte Ä snakke om «Distinctive Brand Assets»?

MarkedsfÞringshistorien er full av buzzwords. Et av de mest populÊre akkurat nÄ er «Distinctive Brand Assets».