Kategori:

Si hei til Birgitte 👋

Atyp er glade for Ä kunne presentere dere for vÄr fÞrste kvinnelige rÄdgiver.

Birgitte Christensen kom til oss fra Facebook Dublin og hadde sin fÞrste dag hos oss 17. november som strategisk rÄdgiver for blant andre Mercedes-Benz. 

Hun har bred erfaring som digital rÄdgiver, merkevare- og kommunikasjonsstrateg, i tillegg til prosjektledelse, for anerkjente byrÄer som JCP Nordic og SMFB Engine.

Vi er veldig glade for at Birgitte Ăžnsket Ă„ bli en del av Atyp-teamet. Å supplere vĂ„rt rĂ„dgiverteam med en strateg av Birgittes kaliber, styrker husets medie- og reklamekompetanse, avslutter HĂ„gen Pettersen, daglig leder i Atyp.

Andre lignende artikler:

Årets nykommer i ByrĂ„profil
Årets nykommer i ByrĂ„profil

NĂ„r Kampanje for 33. gang presenterte Årets ByrĂ„profil, hvor norske annonsĂžrer evaluerer seg frem til landets mest attraktive reklamebyrĂ„, er det moro Ă„ se at atyp er Ă„rets nykommer pĂ„ topp 10 listen.

read more
A brand is an idea that people live by
A brand is an idea that people live by

En sterk merkevare er mer enn et navn og en logo. Sterke merkevarer har en tydelig forretningsidé som relevante mÄlgrupper legger merke til, tror pÄ og handler med. I denne artikkelen viser vi eksempel pÄ hvordan vi i atyp gjÞr en idé om til en merkevare.

read more

Trenger du hjelp med sosiale medier?

Vi utvikler konsepter, filmer intervjuer, skriver native-artikler og lager rekrutteringskampanjer spesielt for SoMe. Her fÄr du en smakebit av noe av det vi har laget.

Vi har lekt oss med LEGOÂź

Vi har vÊrt sÄ heldige Ä fÄ lage animasjonsfilm for leketÞykjeden Extra Leker.

Årets nykommer i ByrĂ„profil

NĂ„r Kampanje for 33. gang presenterte Årets ByrĂ„profil, hvor norske annonsĂžrer evaluerer seg frem til landets mest attraktive reklamebyrĂ„, er det moro Ă„ se at atyp er Ă„rets nykommer pĂ„ topp 10 listen.