Kategori:

Si hei til Birgitte 👋

Atyp er glade for Ä kunne presentere dere for vÄr fÞrste kvinnelige rÄdgiver.

Birgitte Christensen kom til oss fra Facebook Dublin og hadde sin fÞrste dag hos oss 17. november som strategisk rÄdgiver for blant andre Mercedes-Benz. 

Hun har bred erfaring som digital rÄdgiver, merkevare- og kommunikasjonsstrateg, i tillegg til prosjektledelse, for anerkjente byrÄer som JCP Nordic og SMFB Engine.

Vi er veldig glade for at Birgitte Ăžnsket Ă„ bli en del av Atyp-teamet. Å supplere vĂ„rt rĂ„dgiverteam med en strateg av Birgittes kaliber, styrker husets medie- og reklamekompetanse, avslutter HĂ„gen Pettersen, daglig leder i Atyp.

Andre lignende artikler:

Av-og-til velger Atyp
Av-og-til velger Atyp

I en nylig avsluttet byrÄkonkurranse ble det klart at Atyp i Ärene som kommer skal lÞse kommunikasjonen som skal hjelpe foreldre Ä ta praten med ungdom om alkohol. MÄlet er Ä bidra til Ä utsette debutalderen og redusere risikofylt alkoholbruk.

read more
Godt Ä bare fÄ det servert
Godt Ä bare fÄ det servert

Fjordland har tidligere fokusert pÄ produktserier og enkeltprodukter i markedsfÞringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er mÄlet Ä tydeligjÞre merkevaren, samt gjÞre den lettere tilgjengelig pÄ tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.

read more

Av-og-til velger Atyp

I en nylig avsluttet byrÄkonkurranse ble det klart at Atyp i Ärene som kommer skal lÞse kommunikasjonen som skal hjelpe foreldre Ä ta praten med ungdom om alkohol. MÄlet er Ä bidra til Ä utsette debutalderen og redusere risikofylt alkoholbruk.

Atyp + Bufdir = Sþlvfisk 🐟

Filmen «Den utenkelige overgangen», som vi laget for Bufdir og fosterhjem.no har blitt premiert med SÞlvfisken for mars.

Vi flytter – fra K11 til TM11

Etter nĂŠrmere 15 Ă„r i Karlstadgata 11, har vi funnet et nytt sted Ă„ bo!