Wilhelmsen Ships Service appoints Atyp as global media agency partner
The partnership will help Wilhelmsen Ships Service (WSS) scale a performance-driven marketing model across regions and solution areas.
The partnership will help Wilhelmsen Ships Service (WSS) scale a performance-driven marketing model across regions and solution areas.
På frokostseminaret AtypLeaks fikk deltakerne et innblikk i hvordan nudging (dulting) kan brukes strategisk for å påvirke holdninger og atferd.
Etter en nylig gjennomført byråkonkurranse er det klart at Atyp skal bistå Statens Vegvesen med å løse kommunikasjonsoppgaver tilknyttet sesongaktiviteter de neste årene, og vi ble valgt på både reklame og media.
Nå leier vi ut vårt splitter nye lydstudio i Thorvald Meyers gate 11.
Vi beholder Skatteetatens reklamekonto etter å ha vunnet en tøff konkurranse mot Bloom Oslo, Morgenstern, Publicis og Try Råd.
Vil gå atypisk til verks for videre vekst i mobilmarkedet.
Vår aller første lærling, Atlas, har nå fullført fagprøven i Mediedesign – med glans!
Vi har fått to nye kollegaer i mediaavdelingen. Celin har startet som SoMe-rådgiver, og Hannah har trådt inn i en internrolle som digital planner.
Fotballfilmen «Den utenkelige overgangen» som vi har laget for Bufdir og Fosterhjem.no, har allerede vunnet Sølvfisken for mars, og fortsetter nå å...