
Atyp delte mentale snarveier på fullbooket frokostseminar
På frokostseminaret AtypLeaks fikk deltakerne et innblikk i hvordan nudging (dulting) kan brukes strategisk for å påvirke holdninger og atferd.
På frokostseminaret AtypLeaks fikk deltakerne et innblikk i hvordan nudging (dulting) kan brukes strategisk for å påvirke holdninger og atferd.
Etter en nylig gjennomført byråkonkurranse er det klart at Atyp skal bistå Statens Vegvesen med å løse kommunikasjonsoppgaver tilknyttet sesongaktiviteter de neste årene, og vi ble valgt på både reklame og media.
Nå leier vi ut vårt splitter nye lydstudio i Thorvald Meyers gate 11.
Vi beholder Skatteetatens reklamekonto etter å ha vunnet en tøff konkurranse mot Bloom Oslo, Morgenstern, Publicis og Try Råd.
Vil gå atypisk til verks for videre vekst i mobilmarkedet.
Vår aller første lærling, Atlas, har nå fullført fagprøven i Mediedesign – med glans!
Vi har fått to nye kollegaer i mediaavdelingen. Celin har startet som SoMe-rådgiver, og Hannah har trådt inn i en internrolle som digital planner.
Fotballfilmen «Den utenkelige overgangen» som vi har laget for Bufdir og Fosterhjem.no, har allerede vunnet Sølvfisken for mars, og fortsetter nå å...
Byron Sharp, eller rettere sagt tolkningen av hans bøker har vært et hår i suppa for mange av oss som jobber med å lage reklame.