Torsdag stakk vi av med to bronse under prisutdelingen i årets Gulltaggen for arbeidene «NAV IT» for NAV, og «Trange rom på trange flater» for Skatteetaten.
Som et kreativt hybridbyrå holder vi på med ganske mye forskjellig. Smått og stort av det vil vi dele her.
Hold deg oppdatert ved å melde deg på vårt nyhetsbrev.
Tre shortlister i årets Gulltaggen!
Med tre shortlist-plasseringer for arbeidene «NAV IT» for NAV og Skatteetatens «Trange rom på trange flater», er atyp blant de ni byråene med flest nominasjoner i årets Gulltaggen.
Miljørapport 2022
Vi ønsker å bidra der vi kan til en mer bærekraftig verden. Vi er Miljøfyrtårn-sertifisert, noe som gir oss et konkret verktøy for å forbedre våre miljøprestasjoner innenfor områdene arbeidsmiljø, avfallshåndtering, energibruk, innkjøp og transport. Her har vi en liten oppsummering av tiltakene vi har gjort i 2022.
Nytt kreativt hode til Atyp
Innholdskreatøren Mellina Villanueva er det nyeste tilskuddet i Atyp-gjengen. Velkommen skal du være!
Medielandskapet anno 2023
2023 har for mange annonsører startet tyngre enn forventet. Hvorfor er det slik?
Ny prosjektleder til Atyp
Det er stadig behov for forsterkninger i Karlstadgata 11, og den siste inn døra er prosjektleder Karoline Jakobsen.
Jippi! Vi vant Sølvmikken 🎙️
Det var radiospottene for Fortum som stakk av med Sølvmikken i februar. Her kan du høre alle spottene.
Friele velger Atyp
Friele er ett av de aller sterkeste kaffemerkene på markedet i dag, og vi i Atyp gleder oss til å jobbe med de.
Hvorfor er det ikke flere som satser på en «Sometimes off» strategi?
Rådgiver Svein Larsen stiller spørsmålstegn ved om «Always On» alltid er den rette løsningen.
Trenger du hjelp med sosiale medier?
Vi utvikler konsepter, filmer intervjuer, skriver native-artikler og lager rekrutteringskampanjer spesielt for SoMe. Her får du en smakebit av noe av det vi har laget.