Fotballfilmen «Den utenkelige overgangen» som vi har laget for Bufdir og Fosterhjem.no, har allerede vunnet Sølvfisken for mars, og fortsetter nå å...
Som et kreativt hybridbyrå holder vi på med ganske mye forskjellig. Smått og stort av det vil vi dele her.
Hold deg oppdatert ved å melde deg på vårt nyhetsbrev.
Note to self – derfor bør historiefortellere omfavne Byron Sharp
Byron Sharp, eller rettere sagt tolkningen av hans bøker har vært et hår i suppa for mange av oss som jobber med å lage reklame.
Samsnakka om alkohol?
Etter at det ble kjent at
Av-og-til valgte oss som sitt nye reklamebyrå, er endelig den første kampanje på lufta.
Praksisteam på besøk
De siste månedene har vi vært så heldige å ha Caroline og Gjon på besøk hos oss.
Av-og-til velger Atyp
I en nylig avsluttet byråkonkurranse ble det klart at Atyp i årene som kommer skal løse kommunikasjonen som skal hjelpe foreldre å ta praten med ungdom om alkohol. Målet er å bidra til å utsette debutalderen og redusere risikofylt alkoholbruk.
Atyp + Bufdir = Sølvfisk 🐟
Filmen «Den utenkelige overgangen», som vi laget for Bufdir og fosterhjem.no har blitt premiert med Sølvfisken for mars.
Vi flytter – fra K11 til TM11
Etter nærmere 15 år i Karlstadgata 11, har vi funnet et nytt sted å bo!
Dobbel seier i ANFO Effekt
Yes! Sammen med Fjordland hentet vi to premier i årets ANFO Effekt.
Fotballfilmen har gått til utlandet
Det er veldig gøy å se at vår nyeste reklamefilm for Bufdir og fosterhjem.no har blitt plukket opp av internasjonale bransjesider.
Atyp avslører: Distinkte merkemarkører gjorde underverker for content-løpet til Norges største arbeidsplass
Honningcentralen ville minne folk om ulike fordeler ved bruk av honning. En viktig del av mediemiksen var å lage en content-artikkel med tilhørende native-annonser.