Kategori:

Hurra! To bronse til Atyp i årets Gulltaggen 🥳

Torsdag stakk vi av med to bronse under prisutdelingen i årets Gulltaggen for arbeidene «NAV IT» for NAV, og «Trange rom på trange flater» for Skatteetaten.

– Jeg er utrolig stolt og fornøyd med resultatet fra gårsdagens prisutdeling. Å ta med hjem to bronse for arbeidene våre med NAV og Skatteteaten er en fantastisk anerkjennelse av teamets harde arbeid og dedikasjon. Det viser at vi fortsetter å levere kreative og effektive løsninger for kundene våre i offentlig sektor, sier daglig leder i Atyp, Hågen Pettersen.

For NAV ble det bronse i kategorien «Kampanje».

For Skattetaten ble det bronse i kategorien «Enkeltarbeid».

Les mer om de prisvinnende arbeidene her:
NAV IT
Skatteetaten, Trange rom på trange flater

Ønsker du mer informasjon?

Morten Micalsen

Andre lignende artikler:

Samsnakka om alkohol?
Samsnakka om alkohol?

Tidligere i år ble det kjent at Av-og-til valgte oss som sitt nye reklamebyrå på tematikken ungdom og alkohol. Endelig er første kampanje på lufta.

read more
Av-og-til velger Atyp
Av-og-til velger Atyp

I en nylig avsluttet byråkonkurranse ble det klart at Atyp i årene som kommer skal løse kommunikasjonen som skal hjelpe foreldre å ta praten med ungdom om alkohol. Målet er å bidra til å utsette debutalderen og redusere risikofylt alkoholbruk.

read more

Note to self – derfor bør historiefortellere omfavne Byron Sharp

Byron Sharp, eller rettere sagt tolkningen av hans bøker har vært et hår i suppa for mange av oss som jobber med å lage reklame.

Samsnakka om alkohol?

Tidligere i år ble det kjent at Av-og-til valgte oss som sitt nye reklamebyrå på tematikken ungdom og alkohol. Endelig er første kampanje på lufta.

Praksisteam på besøk

De siste månedene har vi vært så heldige å ha Caroline og Gjon på besøk hos oss.