Kategori:

Hurra! To bronse til Atyp i Ă„rets Gulltaggen đŸ„ł

Torsdag stakk vi av med to bronse under prisutdelingen i Ärets Gulltaggen for arbeidene «NAV IT» for NAV, og «Trange rom pÄ trange flater» for Skatteetaten.

– Jeg er utrolig stolt og fornĂžyd med resultatet fra gĂ„rsdagens prisutdeling. Å ta med hjem to bronse for arbeidene vĂ„re med NAV og Skatteteaten er en fantastisk anerkjennelse av teamets harde arbeid og dedikasjon. Det viser at vi fortsetter Ă„ levere kreative og effektive lĂžsninger for kundene vĂ„re i offentlig sektor, sier daglig leder i Atyp, HĂ„gen Pettersen.

For NAV ble det bronse i kategorien «Kampanje».

For Skattetaten ble det bronse i kategorien «Enkeltarbeid».

Les mer om de prisvinnende arbeidene her:
NAV IT
Skatteetaten, Trange rom pÄ trange flater

Ønsker du mer informasjon?

HĂ„gen Pettersen, daglig leder

Andre lignende artikler:

Godt Ä bare fÄ det servert
Godt Ä bare fÄ det servert

Fjordland har tidligere fokusert pÄ produktserier og enkeltprodukter i markedsfÞringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er mÄlet Ä tydeligjÞre merkevaren, samt gjÞre den lettere tilgjengelig pÄ tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.

read more
Det er mye Ä tjene pÄ Ä handle reklame og media samme sted
Det er mye Ä tjene pÄ Ä handle reklame og media samme sted

Ved Ă„ samle alt en moderne annonsĂžr trenger i ett og samme byrĂ„, vil tiden som gĂ„r med til overlappende oppgaver reduseres med opptil 49 %. SĂ„ hvis vi er enige om at tid er penger – kan tiden man sparer frigjĂžre midler til Ă„ skape mer verdi, stĂžrre effekt og Ăžkt avkastning. Vi tror dette kort oppsummert er verdien av Ă„ samle alt hos ett og samme miljĂž.

read more
MiljĂžrapport 2022
MiljĂžrapport 2022

Vi Þnsker Ä bidra der vi kan til en mer bÊrekraftig verden. Vi er MiljÞfyrtÄrn-sertifisert, noe som gir oss et konkret verktÞy for Ä forbedre vÄre miljÞprestasjoner innenfor omrÄdene arbeidsmiljÞ, avfallshÄndtering, energibruk, innkjÞp og transport. Her har vi en liten oppsummering av tiltakene vi har gjort i 2022.

read more

Atyp avslĂžrer: Distinkte merkemarkĂžrer gjorde underverker for content-lĂžpet til Norges stĂžrste arbeidsplass

Honningcentralen ville minne folk om ulike fordeler ved bruk av honning. En viktig del av mediemiksen var Ă„ lage en content-artikkel med tilhĂžrende native-annonser.

10 vitenskapelig dokumenterte snarveier til reklameeffekt

I Atyp er vi mer enn gjennomsnittlig opptatt av Ä skape effekt. Effekt handler i de fleste tilfeller om Ä pÄvirke adferd, og vi lener oss derfor mot adferdspsykologien for Ä hente kunnskap og inspirasjon til hvordan vi mest effektivt kan pÄvirke adferd i en gitt situasjon.

Godt Ä bare fÄ det servert

Fjordland har tidligere fokusert pÄ produktserier og enkeltprodukter i markedsfÞringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er mÄlet Ä tydeligjÞre merkevaren, samt gjÞre den lettere tilgjengelig pÄ tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.