Kategori:

Hurra! Atyp har blant landets mest fornøyde kunder

For sjette året på rad har det svenske analysebyrået Regi gjennomført Nordens største bransjeundersøkelse, hvor mer enn 250 byråer har deltatt.

Over 4.000 kjøpere av kommunikasjonstjenester har svart på hvor tilfreds de er med sine respektive byråer.

For et miljø med store ambisjoner, og etter kun halvannet år i drift, er det veldig gledelig at kundene våre rett og slett er veldig fornøyde med jobben vi gjør hver dag. Med en kundetilfredshetscore på 8,53 har Atyp blant landets mest fornøyde kunder, godt over bransjesnittet på 8,10!

Her er grafen vi er ekstra godt fornøyd med:

Det er mye spennende som skjer i Karlstadgata 11 om dagen, og vi gleder oss veldig til å jobbe enda tettere sammen med kundene våre for å løse utfordringer og nå felles mål i tiden som kommer.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Vår miljøpolicy
Vår miljøpolicy

I Atyp er vi opptatt av at vi i vår arbeidshverdag bidrar til en mer bærekraftig by. Det var derfor naturlig for oss å bli Miljøfyrtårn-sertifisert.

read more

Tusen digitale skjermer fra Posten til Bufdir

Kampanjen «Tusen spørsmål til de tusen hjem» sikret Bufdir seieren i Årets Markedsfører 2021 og ble belønnet med fire gull i årets Gullblyanten.

Vår miljøpolicy

I Atyp er vi opptatt av at vi i vår arbeidshverdag bidrar til en mer bærekraftig by. Det var derfor naturlig for oss å bli Miljøfyrtårn-sertifisert.

Sølv i Sølvmikken for lansering av Mercedes-Benz Citan

I forbindelse med lasering av «Den lille kjempen» Citan, har kreativt team Dagmar og Trond dramatisert lasterommets imponerende romslighet i tre radiospotter som ble belønnet med sølv i sølvmikken i februar.