Hjelp med sosiale medier?

Vi er en fleksibel og allsidig gjeng. Enten du trenger en sparringspartner, noen som håndterer alt, eller kanskje noe midt i mellom – vi hjelper deg med å nå målene dine uansett. Her får du se en oppsummering av det vi har laget den siste tiden!

Hva gjør vi

I Atyp Innhold utvikler vi SoMe-strategier og konsepter. Vi drifter kontoer og produserer film, foto, tekst og motion til alle sosiale kanaler. I tett samarbeid med spesialister innen performance sørger vi for å lage innhold som ikke bare er synlig i markedet, men som også fungerer!

For å kunne tilby innhold med høy produksjonsverdi har vi egen inhouse fotograf og regissør, med et helt eget studio. Slik har vi muligheten til å produsere film og stillbilder av høy kvalitet, raskt og effektivt. 

Hvem er vi

Vi mener at for å nå ulike mennesker er det en fordel å ha litt ulike bakgrunner. I vår varierte godteripose av utdannelser og bakgrunner  finner du alt fra art direction til foto, klipp, koordinering og manus til trommis til pedagogikk, sexologi og psykologi. Vår felles lidenskap er gode ideer og gode løsninger. Det er viktig for oss at innholdet vi lager skal gi noe til mottakeren, enten det er ved å være relevant, ærlig, morsomt, informativt eller fint.

Håper å høre fra deg!

– Anine, Eirik, Ludvig, Silje, Marius & Randi

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Wilhelmsen Ships Service appoints Atyp as global media agency partner

The partnership will help Wilhelmsen Ships Service (WSS) scale a performance-driven marketing model across regions and solution areas.

Atyp delte mentale snarveier på fullbooket frokostseminar

På frokostseminaret AtypLeaks fikk deltakerne et innblikk i hvordan nudging (dulting) kan brukes strategisk for å påvirke holdninger og atferd.

Her kan lese gjennom innholdet og eksempler på de 8 nudging teknikkene som ble presentert på seminaret.

Statens Vegvesen velger Atyp til både reklame og media

Etter en nylig gjennomført byråkonkurranse er det klart at Atyp skal bistå Statens Vegvesen med å løse kommunikasjonsoppgaver tilknyttet sesongaktiviteter de neste årene, og vi ble valgt på både reklame og media.