Kategori:

Godt å bare få det servert

Fjordland ønsket seg et langsiktig konsept som kunne romme alle produktene og gjøre en god jobb både på merkevare- og produktnivå.

Konseptet «Godt å bare få det servert» hopper bukk over unnskyldningene for å velge ferdigmat – at man ikke har tid, lyst, ork, fantasi eller mulighet til å lage det selv. Derimot tar konseptet tak i en veldig positiv følelse knyttet til det Fjordland leverer. At det er «godt å bare få det servert» er en sannhet, både om livet generelt og måltider spesielt.

Fjordland utfordret oss også på å tilføre tydeligere ID-markører, altså noe som gjør filmene gjenkjennelige før logoen kommer på til slutt. Løsningen ble å la en spesialkomponert låt bli Fjordland-filmenes faste lydspor, enten fra start til slutt, eller bare som en del av den. 

Massiv oppmerksomhet på P3morgen.

Låta er laget i samarbeid med Ohlogy og har blitt lagt merke til av blant annet P3morgen. I løpet av et par sendinger ble vår lille ingefærfilm og «Godt å bare få det servert»-jingelen omtalt, lovsunget og covret i over 30 minutter til sammen. Hør lytterne (blant dem Marcus og Martinus) lage sine egne varianter. 

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen, daglig leder

Andre lignende artikler:

Godt å bare få det servert
Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.

read more
Det er mye å tjene på å handle reklame og media samme sted
Det er mye å tjene på å handle reklame og media samme sted

Ved å samle alt en moderne annonsør trenger i ett og samme byrå, vil tiden som går med til overlappende oppgaver reduseres med opptil 49 %. Så hvis vi er enige om at tid er penger – kan tiden man sparer frigjøre midler til å skape mer verdi, større effekt og økt avkastning. Vi tror dette kort oppsummert er verdien av å samle alt hos ett og samme miljø.

read more

Dobbel seier i ANFO Effekt

Yes! Sammen med Fjordland hentet vi to premier i årets ANFO Effekt.

Fotballfilmen har gått til utlandet

Det er veldig gøy å se at vår nyeste reklamefilm for Bufdir og fosterhjem.no har blitt plukket opp av internasjonale bransjesider.

Atyp avslører: Distinkte merkemarkører gjorde underverker for content-løpet til Norges største arbeidsplass

Honningcentralen ville minne folk om ulike fordeler ved bruk av honning. En viktig del av mediemiksen var å lage en content-artikkel med tilhørende native-annonser.