Chilimobil velger Atyp som nytt reklame- og mediebyrÄ
Vil gÄ atypisk til verks for videre vekst i mobilmarkedet.
Vil gÄ atypisk til verks for videre vekst i mobilmarkedet.
VĂ„r aller fĂžrste lĂŠrling, Atlas, har nĂ„ fullfĂžrt fagprĂžven i Mediedesign â med glans!
Vi har fÄtt to nye kollegaer i mediaavdelingen. Celin har startet som SoMe-rÄdgiver, og Hannah har trÄdt inn i en internrolle som digital planner.
Fotballfilmen «Den utenkelige overgangen» som vi har laget for Bufdir og Fosterhjem.no, har allerede vunnet SÞlvfisken for mars, og fortsetter nÄ Ä...
Byron Sharp, eller rettere sagt tolkningen av hans bÞker har vÊrt et hÄr i suppa for mange av oss som jobber med Ä lage reklame.
De siste mÄnedene har vi vÊrt sÄ heldige Ä ha Caroline og Gjon pÄ besÞk hos oss.
I en nylig avsluttet byrÄkonkurranse ble det klart at Atyp i Ärene som kommer skal lÞse kommunikasjonen som skal hjelpe foreldre Ä ta praten med ungdom om alkohol. MÄlet er Ä bidra til Ä utsette debutalderen og redusere risikofylt alkoholbruk.
Filmen «Den utenkelige overgangen», som vi laget for Bufdir og fosterhjem.no har blitt premiert med SÞlvfisken for mars.
Etter nÊrmere 15 Är i Karlstadgata 11, har vi funnet et nytt sted Ä bo!