Atyp delte mentale snarveier pÄ fullbooket frokostseminar
PÄ frokostseminaret AtypLeaks fikk deltakerne et innblikk i hvordan nudging (dulting) kan brukes strategisk for Ä pÄvirke holdninger og atferd.
PÄ frokostseminaret AtypLeaks fikk deltakerne et innblikk i hvordan nudging (dulting) kan brukes strategisk for Ä pÄvirke holdninger og atferd.
Etter en nylig gjennomfÞrt byrÄkonkurranse er det klart at Atyp skal bistÄ Statens Vegvesen med Ä lÞse kommunikasjonsoppgaver tilknyttet sesongaktiviteter de neste Ärene, og vi ble valgt pÄ bÄde reklame og media.
NÄ leier vi ut vÄrt splitter nye lydstudio i Thorvald Meyers gate 11.
Vi beholder Skatteetatens reklamekonto etter Ä ha vunnet en tÞff konkurranse mot Bloom Oslo, Morgenstern, Publicis og Try RÄd.
Vil gÄ atypisk til verks for videre vekst i mobilmarkedet.
VĂ„r aller fĂžrste lĂŠrling, Atlas, har nĂ„ fullfĂžrt fagprĂžven i Mediedesign â med glans!
Vi har fÄtt to nye kollegaer i mediaavdelingen. Celin har startet som SoMe-rÄdgiver, og Hannah har trÄdt inn i en internrolle som digital planner.
Fotballfilmen «Den utenkelige overgangen» som vi har laget for Bufdir og Fosterhjem.no, har allerede vunnet SÞlvfisken for mars, og fortsetter nÄ Ä...
Byron Sharp, eller rettere sagt tolkningen av hans bÞker har vÊrt et hÄr i suppa for mange av oss som jobber med Ä lage reklame.