Wilhelmsen Ships Service appoints Atyp as global media agency partner
The partnership will help Wilhelmsen Ships Service (WSS) scale a performance-driven marketing model across regions and solution areas.
The partnership will help Wilhelmsen Ships Service (WSS) scale a performance-driven marketing model across regions and solution areas.
PÄ frokostseminaret AtypLeaks fikk deltakerne et innblikk i hvordan nudging (dulting) kan brukes strategisk for Ä pÄvirke holdninger og atferd.
Etter en nylig gjennomfÞrt byrÄkonkurranse er det klart at Atyp skal bistÄ Statens Vegvesen med Ä lÞse kommunikasjonsoppgaver tilknyttet sesongaktiviteter de neste Ärene, og vi ble valgt pÄ bÄde reklame og media.
NÄ leier vi ut vÄrt splitter nye lydstudio i Thorvald Meyers gate 11.
Vi beholder Skatteetatens reklamekonto etter Ä ha vunnet en tÞff konkurranse mot Bloom Oslo, Morgenstern, Publicis og Try RÄd.
Vil gÄ atypisk til verks for videre vekst i mobilmarkedet.
VĂ„r aller fĂžrste lĂŠrling, Atlas, har nĂ„ fullfĂžrt fagprĂžven i Mediedesign â med glans!
Vi har fÄtt to nye kollegaer i mediaavdelingen. Celin har startet som SoMe-rÄdgiver, og Hannah har trÄdt inn i en internrolle som digital planner.
Fotballfilmen «Den utenkelige overgangen» som vi har laget for Bufdir og Fosterhjem.no, har allerede vunnet SÞlvfisken for mars, og fortsetter nÄ Ä...