Kategori:

Fosterhjem + Spider-Man = sant

For å flere til å ta fosterhjemspraten hjemme har vi vært på kino.
I samme periode slo Spider-Man filmen, No Way home, alle seerrekorder på lenge og skapte den fjerde beste åpningshelgen gjennom tidene. Dette viser at kino fortsatt er en ettertraktet underholdningsarena. Vi lagde selvsagt en egen reklamefilm tilpasset Spider-Man.

Bufdir jobber med å skaffe fosterhjem til barn og unge i Norge. Ved utgangen av 2020 var det over 200 barn og unge som ventet på et fosterhjem. Samtidig finnes det nærmere 380 000 personer som er motiverte for å være fosterforeldre, så fokuset i kommunikasjonen var å omgjøre motivasjon til handling.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Atyp delte mentale snarveier på fullbooket frokostseminar

På frokostseminaret AtypLeaks fikk deltakerne et innblikk i hvordan nudging (dulting) kan brukes strategisk for å påvirke holdninger og atferd.

Her kan lese gjennom innholdet og eksempler på de 8 nudging teknikkene som ble presentert på seminaret.

Statens Vegvesen velger Atyp til både reklame og media

Etter en nylig gjennomført byråkonkurranse er det klart at Atyp skal bistå Statens Vegvesen med å løse kommunikasjonsoppgaver tilknyttet sesongaktiviteter de neste årene, og vi ble valgt på både reklame og media.

Book ferdig rigget lydstudio, klart til opptak

Nå leier vi ut vårt splitter nye lydstudio i Thorvald Meyers gate 11.