Kategori:

Flytoget velger Atyp som sitt mediebyrå

Vi gleder oss til å jobbe med Flytoget de kommende seks årene.

– Det er klart at når Flytoget ønsker Atyp velkommen ombord, så blir det god stemning. Å få jobbe med den annonsøren som har vunnet Norsk Kundebarometer flest ganger er stas, og noe vi gleder oss veldig til å gå i gang med, sier Hågen hos oss.

Markedssjef i Flytoget, Lotte Mathilde Queru sier at det var høyt nivå på alle anbudsleveransene.

– Men noen av tilbyderne viste en bedre forståelse av Flytogets muligheter, utfordringer og markedssituasjon enn andre. Atyp fikk vist sin faglig sterke kompetanse i case-besvarelsen, og kom opp med elementer og problemstillinger som kan videreutvikle Flytogets markedssamarbeid videre, sier hun videre.

Vi er glade for at Flytoget velger oss og vi ser fram til et nært og langsiktig samarbeid. De involverte fra oss er: André Thorsen, Henrik Leikarnes, Svein Larsen og Pedro Taboas.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen, daglig leder

Andre lignende artikler:

Vår miljøpolicy
Vår miljøpolicy

I Atyp er vi opptatt av at vi i vår arbeidshverdag bidrar til en mer bærekraftig by. Det var derfor naturlig for oss å bli Miljøfyrtårn-sertifisert.

read more

Tusen digitale skjermer fra Posten til Bufdir

Kampanjen «Tusen spørsmål til de tusen hjem» sikret Bufdir seieren i Årets Markedsfører 2021 og ble belønnet med fire gull i årets Gullblyanten.

Vår miljøpolicy

I Atyp er vi opptatt av at vi i vår arbeidshverdag bidrar til en mer bærekraftig by. Det var derfor naturlig for oss å bli Miljøfyrtårn-sertifisert.

Sølv i Sølvmikken for lansering av Mercedes-Benz Citan

I forbindelse med lasering av «Den lille kjempen» Citan, har kreativt team Dagmar og Trond dramatisert lasterommets imponerende romslighet i tre radiospotter som ble belønnet med sølv i sølvmikken i februar.