Kategori:

Flytoget velger Atyp som sitt mediebyrå

Vi gleder oss til å jobbe med Flytoget de kommende seks årene.

– Det er klart at når Flytoget ønsker Atyp velkommen ombord, så blir det god stemning. Å få jobbe med den annonsøren som har vunnet Norsk Kundebarometer flest ganger er stas, og noe vi gleder oss veldig til å gå i gang med, sier Hågen hos oss.

Markedssjef i Flytoget, Lotte Mathilde Queru sier at det var høyt nivå på alle anbudsleveransene.

– Men noen av tilbyderne viste en bedre forståelse av Flytogets muligheter, utfordringer og markedssituasjon enn andre. Atyp fikk vist sin faglig sterke kompetanse i case-besvarelsen, og kom opp med elementer og problemstillinger som kan videreutvikle Flytogets markedssamarbeid videre, sier hun videre.

Vi er glade for at Flytoget velger oss og vi ser fram til et nært og langsiktig samarbeid. De involverte fra oss er: André Thorsen, Henrik Leikarnes, Svein Larsen og Pedro Taboas.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen, daglig leder

Andre lignende artikler:

Årets nykommer i Byråprofil
Årets nykommer i Byråprofil

Når Kampanje for 33. gang presenterte Årets Byråprofil, hvor norske annonsører evaluerer seg frem til landets mest attraktive reklamebyrå, er det moro å se at atyp er årets nykommer på topp 10 listen.

read more
A brand is an idea that people live by
A brand is an idea that people live by

En sterk merkevare er mer enn et navn og en logo. Sterke merkevarer har en tydelig forretningsidé som relevante målgrupper legger merke til, tror på og handler med. I denne artikkelen viser vi eksempel på hvordan vi i atyp gjør en idé om til en merkevare.

read more
Atyp + Bilkollektivet 🚗💨
Atyp + Bilkollektivet 🚗💨

Bilkollektivet er Norges eldste og største bildelingstjeneste, eid av medlemmene. Det er en non-profit organisasjon. Målet er å redusere antall biler og penger brukt på bil ved å tilby folk å disponere bil kun når de trenger det

read more

Årets nykommer i Byråprofil

Når Kampanje for 33. gang presenterte Årets Byråprofil, hvor norske annonsører evaluerer seg frem til landets mest attraktive reklamebyrå, er det moro å se at atyp er årets nykommer på topp 10 listen.

A brand is an idea that people live by

En sterk merkevare er mer enn et navn og en logo. Sterke merkevarer har en tydelig forretningsidé som relevante målgrupper legger merke til, tror på og handler med. I denne artikkelen viser vi eksempel på hvordan vi i atyp gjør en idé om til en merkevare.

2x gull på Medieprisen! ⭐️

På torsdagens Mediepris-utdeling stakk Atyp av med hele to gull i kategoriene Mediekreativitet og Mediestrategi.