Kategori:

Flytoget velger Atyp som sitt mediebyrå

Vi gleder oss til å jobbe med Flytoget de kommende seks årene.

– Det er klart at når Flytoget ønsker Atyp velkommen ombord, så blir det god stemning. Å få jobbe med den annonsøren som har vunnet Norsk Kundebarometer flest ganger er stas, og noe vi gleder oss veldig til å gå i gang med, sier Hågen hos oss.

Markedssjef i Flytoget, Lotte Mathilde Queru sier at det var høyt nivå på alle anbudsleveransene.

– Men noen av tilbyderne viste en bedre forståelse av Flytogets muligheter, utfordringer og markedssituasjon enn andre. Atyp fikk vist sin faglig sterke kompetanse i case-besvarelsen, og kom opp med elementer og problemstillinger som kan videreutvikle Flytogets markedssamarbeid videre, sier hun videre.

Vi er glade for at Flytoget velger oss og vi ser fram til et nært og langsiktig samarbeid. De involverte fra oss er: André Thorsen, Henrik Leikarnes, Svein Larsen og Pedro Taboas.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen, daglig leder

Andre lignende artikler:

Samsnakka om alkohol?
Samsnakka om alkohol?

Tidligere i år ble det kjent at Av-og-til valgte oss som sitt nye reklamebyrå på tematikken ungdom og alkohol. Endelig er første kampanje på lufta.

read more
Av-og-til velger Atyp
Av-og-til velger Atyp

I en nylig avsluttet byråkonkurranse ble det klart at Atyp i årene som kommer skal løse kommunikasjonen som skal hjelpe foreldre å ta praten med ungdom om alkohol. Målet er å bidra til å utsette debutalderen og redusere risikofylt alkoholbruk.

read more

Note to self – derfor bør historiefortellere omfavne Byron Sharp

Byron Sharp, eller rettere sagt tolkningen av hans bøker har vært et hår i suppa for mange av oss som jobber med å lage reklame.

Samsnakka om alkohol?

Tidligere i år ble det kjent at Av-og-til valgte oss som sitt nye reklamebyrå på tematikken ungdom og alkohol. Endelig er første kampanje på lufta.

Praksisteam på besøk

De siste månedene har vi vært så heldige å ha Caroline og Gjon på besøk hos oss.