Kategori:

Flere kjenner til Atyp

Undersøkelsen Byråprofil har vært gjennomført blant norske annonsører siden 70-tallet.

Formålet med undersøkelsen er å måle byråenes profil i markedet og styrkeforholdet mellom dem. Som et helt nytt byrå i markedet arbeider vi målrettet med å gjøre oss mer kjent blant norske annonsører.

Det er derfor veldig gledelig å kunne fortelle at andelen norske annonsører som kjenner til Atyp navnet har økt med hele 8 prosentpoeng siden målingen i fjor.

Vi har nå en total kjennskap på 23 prosent, og vi vil fortsette å publisere artikler på LinkedIn, Facebook og egne plattformer, i tillegg til å være synlig med omtaler i Kampanje og øvrige bransjefora, slik at kjennskapen fortsetter å øke til neste år.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Av-og-til velger Atyp
Av-og-til velger Atyp

I en nylig avsluttet byråkonkurranse ble det klart at Atyp i årene som kommer skal løse kommunikasjonen som skal hjelpe foreldre å ta praten med ungdom om alkohol. Målet er å bidra til å utsette debutalderen og redusere risikofylt alkoholbruk.

read more

Chilimobil velger Atyp som nytt reklame- og mediebyrå

Vil gå atypisk til verks for videre vekst i mobilmarkedet.

Hurra for Atlas – og for en fagprøve! 🎉

Vår aller første lærling, Atlas, har nå fullført fagprøven i Mediedesign – med glans!

To nye fjes i Thorvald Meyers gate 11

Vi har fått to nye kollegaer i mediaavdelingen. Celin har startet som SoMe-rådgiver, og Hannah har trådt inn i en internrolle som digital planner.