Kategori:

Flere kjenner til Atyp

Undersøkelsen Byråprofil har vært gjennomført blant norske annonsører siden 70-tallet.

Formålet med undersøkelsen er å måle byråenes profil i markedet og styrkeforholdet mellom dem. Som et helt nytt byrå i markedet arbeider vi målrettet med å gjøre oss mer kjent blant norske annonsører.

Det er derfor veldig gledelig å kunne fortelle at andelen norske annonsører som kjenner til Atyp navnet har økt med hele 8 prosentpoeng siden målingen i fjor.

Vi har nå en total kjennskap på 23 prosent, og vi vil fortsette å publisere artikler på LinkedIn, Facebook og egne plattformer, i tillegg til å være synlig med omtaler i Kampanje og øvrige bransjefora, slik at kjennskapen fortsetter å øke til neste år.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Godt å bare få det servert
Godt å bare få det servert

Fjordland har tidligere fokusert på produktserier og enkeltprodukter i markedsføringen sin. I det nye knippet med reklamefilmer er målet å tydeligjøre merkevaren, samt gjøre den lettere tilgjengelig på tvers av de ulike situasjonene der Fjordland kommer til unnsetning i hverdagen.

read more
Det er mye å tjene på å handle reklame og media samme sted
Det er mye å tjene på å handle reklame og media samme sted

Ved å samle alt en moderne annonsør trenger i ett og samme byrå, vil tiden som går med til overlappende oppgaver reduseres med opptil 49 %. Så hvis vi er enige om at tid er penger – kan tiden man sparer frigjøre midler til å skape mer verdi, større effekt og økt avkastning. Vi tror dette kort oppsummert er verdien av å samle alt hos ett og samme miljø.

read more

Dobbel seier i ANFO Effekt

Yes! Sammen med Fjordland hentet vi to premier i årets ANFO Effekt.

Fotballfilmen har gått til utlandet

Det er veldig gøy å se at vår nyeste reklamefilm for Bufdir og fosterhjem.no har blitt plukket opp av internasjonale bransjesider.

Atyp avslører: Distinkte merkemarkører gjorde underverker for content-løpet til Norges største arbeidsplass

Honningcentralen ville minne folk om ulike fordeler ved bruk av honning. En viktig del av mediemiksen var å lage en content-artikkel med tilhørende native-annonser.