Hurra! To bronse til Atyp i årets Gulltaggen 🥳
Torsdag stakk vi av med to bronse under prisutdelingen i årets Gulltaggen for arbeidene «NAV IT» for NAV, og «Trange rom på trange flater» for Skatteetaten.
Torsdag stakk vi av med to bronse under prisutdelingen i årets Gulltaggen for arbeidene «NAV IT» for NAV, og «Trange rom på trange flater» for Skatteetaten.
Med tre shortlist-plasseringer for arbeidene «NAV IT» for NAV og Skatteetatens «Trange rom på trange flater», er atyp blant de ni byråene med flest nominasjoner i årets Gulltaggen.
Vi ønsker å bidra der vi kan til en mer bærekraftig verden. Vi er Miljøfyrtårn-sertifisert, noe som gir oss et konkret verktøy for å forbedre våre miljøprestasjoner innenfor områdene arbeidsmiljø, avfallshåndtering, energibruk, innkjøp og transport. Her har vi en liten oppsummering av tiltakene vi har gjort i 2022.
Innholdskreatøren Mellina Villanueva er det nyeste tilskuddet i Atyp-gjengen. Velkommen skal du være!
2023 har for mange annonsører startet tyngre enn forventet. Hvorfor er det slik?
Det er stadig behov for forsterkninger i Karlstadgata 11, og den siste inn døra er prosjektleder Karoline Jakobsen.
Det var radiospottene for Fortum som stakk av med Sølvmikken i februar. Her kan du høre alle spottene.
Friele er ett av de aller sterkeste kaffemerkene på markedet i dag, og vi i Atyp gleder oss til å jobbe med de.
Rådgiver Svein Larsen stiller spørsmålstegn ved om «Always On» alltid er den rette løsningen.