Kategori:

Dobbel pallplass i Sølvmikken!

I maiutgaven av Sølvmikken stakk vårt kreatørteam Sigurd og Kristoffer av med både første- og andreplass!

Vinnerspottene for Discovery+ spiller på de voldsomme følelsene fotballen igangsetter. Og spør du teamet, kan en straffesituasjon måle seg med en barnefødsel og et frieri. 

Til tross for hva en rekke strømaktører virker å tro, så går ikke folk rundt og tenker på strøm. I radiospottene for Hafslund Strøm får vi høre hva de faktisk tenker på.

Fra venstre: rådgiver Alexander Mostue, AD Kristoffer Reppen, tekstforfatter Sigurd Solberg og prosjektleder Kine Sæthern.

Andre lignende artikler:

8 ideer til reklame på radio
8 ideer til reklame på radio

Hvis du spør meg om et perfekt sted for å formidle kommersielle budskap, kan det godt hende jeg svarer radio. Reklame på radio er nemlig lett tilgjengelig, kjapt å produsere og relativt rimelig både å lage og distribuere.

read more
Hurra! Atyp har blant landets mest fornøyde kunder
Hurra! Atyp har blant landets mest fornøyde kunder

For sjette året på rad har det svenske analysebyrået Regi gjennomført Nordens største bransjeundersøkelse, hvor mer enn 250 byråer har deltatt.

Over 4.000 kjøpere av kommunikasjonstjenester har svart på hvor tilfreds de er med sine respektive byråer.

read more

8 ideer til reklame på radio

Hvis du spør meg om et perfekt sted for å formidle kommersielle budskap, kan det godt hende jeg svarer radio. Reklame på radio er nemlig lett tilgjengelig, kjapt å produsere og relativt rimelig både å lage og distribuere.

Podcaststudio klart til bruk

Vurderer du å spille inn en podcast? Flaks for deg at vi har et splitter nytt podcastrom i 2. etg i Karlstadgata 11!

Hurra! Atyp har blant landets mest fornøyde kunder

For sjette året på rad har det svenske analysebyrået Regi gjennomført Nordens største bransjeundersøkelse, hvor mer enn 250 byråer har deltatt.

Over 4.000 kjøpere av kommunikasjonstjenester har svart på hvor tilfreds de er med sine respektive byråer.