Kategori:

Dobbel pallplass i Sølvmikken!

I maiutgaven av Sølvmikken stakk vårt kreatørteam Sigurd og Kristoffer av med både første- og andreplass!

Vinnerspottene for Discovery+ spiller på de voldsomme følelsene fotballen igangsetter. Og spør du teamet, kan en straffesituasjon måle seg med en barnefødsel og et frieri. 

Til tross for hva en rekke strømaktører virker å tro, så går ikke folk rundt og tenker på strøm. I radiospottene for Hafslund Strøm får vi høre hva de faktisk tenker på.

Fra venstre: rådgiver Alexander Mostue, AD Kristoffer Reppen, tekstforfatter Sigurd Solberg og prosjektleder Kine Sæthern.

Andre lignende artikler:

Nyhetsbrev juni 2022
Nyhetsbrev juni 2022

Pallplasseringer i Sølvmikken! Radiospottene om sammenslåingen av Fortum og Hafslund Strøm tok 1. plassen i Sølvmikken i april. Mens 3. plassen...

read more
Vår miljøpolicy
Vår miljøpolicy

I Atyp er vi opptatt av at vi i vår arbeidshverdag bidrar til en mer bærekraftig by. Det var derfor naturlig for oss å bli Miljøfyrtårn-sertifisert.

read more

Nyhetsbrev juni 2022

Pallplasseringer i Sølvmikken! Radiospottene om sammenslåingen av Fortum og Hafslund Strøm tok 1. plassen i Sølvmikken i april. Mens 3. plassen...

Tusen digitale skjermer fra Posten til Bufdir

Kampanjen «Tusen spørsmål til de tusen hjem» sikret Bufdir seieren i Årets Markedsfører 2021 og ble belønnet med fire gull i årets Gullblyanten.

Vår miljøpolicy

I Atyp er vi opptatt av at vi i vår arbeidshverdag bidrar til en mer bærekraftig by. Det var derfor naturlig for oss å bli Miljøfyrtårn-sertifisert.