Kategori:

Dobbel pallplass i Sølvmikken!

I maiutgaven av Sølvmikken stakk vårt kreatørteam Sigurd og Kristoffer av med både første- og andreplass!

Vinnerspottene for Discovery+ spiller på de voldsomme følelsene fotballen igangsetter. Og spør du teamet, kan en straffesituasjon måle seg med en barnefødsel og et frieri. 

Til tross for hva en rekke strømaktører virker å tro, så går ikke folk rundt og tenker på strøm. I radiospottene for Hafslund Strøm får vi høre hva de faktisk tenker på.

Fra venstre: rådgiver Alexander Mostue, AD Kristoffer Reppen, tekstforfatter Sigurd Solberg og prosjektleder Kine Sæthern.

Andre lignende artikler:

Atyp delte mentale snarveier på fullbooket frokostseminar

På frokostseminaret AtypLeaks fikk deltakerne et innblikk i hvordan nudging (dulting) kan brukes strategisk for å påvirke holdninger og atferd.

Her kan lese gjennom innholdet og eksempler på de 8 nudging teknikkene som ble presentert på seminaret.

Statens Vegvesen velger Atyp til både reklame og media

Etter en nylig gjennomført byråkonkurranse er det klart at Atyp skal bistå Statens Vegvesen med å løse kommunikasjonsoppgaver tilknyttet sesongaktiviteter de neste årene, og vi ble valgt på både reklame og media.

Book ferdig rigget lydstudio, klart til opptak

Nå leier vi ut vårt splitter nye lydstudio i Thorvald Meyers gate 11.