Barnekreftforeningen velger Atyp

Tidligere i år gjennomførte Barnekreftforeningen en reklamepitsj der de valgte Atyp som sitt nye reklame- og mediebyrå. Første resultat av dette samarbeidet er nå klart.

– Vi er en liten aktør med store ambisjoner, og må hele tiden bruke midlene våre smart. Dette opplevde vi at Atyp virkelig tok på alvor. Fra første møte viste Atyp en genuin interesse for å sette seg inn i vår verden, sier leder marked, kommunikasjon og HR i Barnekreftforeningen, Line L. Uppard.

Rådgiver Marius Jensen hos oss kan bekrefte at kjemien har vært god fra start.

– Vi er selvfølgelig både glade og ydmyke for å få jobbe med Barnekreftforeningen. Dette er dyktige mennesker i en ambisiøs organisasjon som går foran i kampen for en svært viktig sak. Det er noe vi gleder oss stort til å få være med på, sier rådgiveren i Atyp.

Barnekreftforeningens mål er at ingen barn skal dø av kreft. Årets julekampanje viser at foreningen kjemper for alle de øyeblikkene små barn har til gode å oppleve.

– Det har vært en fornøyelse å se hvordan alle vil stille opp for denne saken. Alt fra produksjonsbyrå, aktører og stab har strukket seg langt for å få i mål prosjektet. Det samme gjelder også for Highasakite, som står for musikken, avslutter Marius Jensen.

Filmene er produsert av Både Og med Andres Heger-Bratterud på regi.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Årets nykommer i Byråprofil
Årets nykommer i Byråprofil

Når Kampanje for 33. gang presenterte Årets Byråprofil, hvor norske annonsører evaluerer seg frem til landets mest attraktive reklamebyrå, er det moro å se at atyp er årets nykommer på topp 10 listen.

read more
A brand is an idea that people live by
A brand is an idea that people live by

En sterk merkevare er mer enn et navn og en logo. Sterke merkevarer har en tydelig forretningsidé som relevante målgrupper legger merke til, tror på og handler med. I denne artikkelen viser vi eksempel på hvordan vi i atyp gjør en idé om til en merkevare.

read more

Trenger du hjelp med sosiale medier?

Vi utvikler konsepter, filmer intervjuer, skriver native-artikler og lager rekrutteringskampanjer spesielt for SoMe. Her får du en smakebit av noe av det vi har laget.

Vi har lekt oss med LEGO®

Vi har vært så heldige å få lage animasjonsfilm for leketøykjeden Extra Leker.

Årets nykommer i Byråprofil

Når Kampanje for 33. gang presenterte Årets Byråprofil, hvor norske annonsører evaluerer seg frem til landets mest attraktive reklamebyrå, er det moro å se at atyp er årets nykommer på topp 10 listen.