Kategori:

Atyp henter rådgiver fra Facebook

Har en bakgrunn som passer perfekt

Birgitte Christensen forlater Facebooks hovedkontor i Dublin for å bli strategisk rådgiver hos Atyp, hvor hun får ansvar for drift- og utvikling av blant annet Mercedes-Benz sine aktiviteter i Norge.

– Det er klart det er gøy å få jobb i Karlstadgata, når du får arbeide med noen av verdens mest kjente merkevarer, og være en del av et team med imponerende meritter innenfor kreativitet og mediaeffektivitet, sier Birgitte.

Hun forteller at Atyps bredde i kompetanse på både kreativitet, teknologi og medierådgivning ble utslagsgivende for at hun valgte oss. 

– Jeg opplever at Atyp er et kreativt hybridbyrå som dekker moderne annonsørers behov for tett integrasjon mellom strategi, kreativitet, media og teknologi – litt sånn som meg med min bakgrunn, sier hun.

Daglig leder i Atyp, Hågen Pettersen, er veldig fornøyd med å få Birgitte på laget. 

– Birgitte har en bakgrunn som passer perfekt i et kreativt hybridbyrå som Atyp. Med konseptuell reklamebakgrunn som strategisk merkevare- og kommunikasjonsplanner, kombinert med bred erfaring fra sosiale-, digitale- og performance medier, har Birgitte skapt seg en unik rådgiverprofil. Som rådgiver i Facebook, for de fremste nettverksuavhengige byråene i Norden, har hun også tilegnet seg solid kompetanse på hva som skal til for å skape nyskapende, datadrevne løsninger, avslutter han.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Samsnakka om alkohol?
Samsnakka om alkohol?

Tidligere i år ble det kjent at Av-og-til valgte oss som sitt nye reklamebyrå på tematikken ungdom og alkohol. Endelig er første kampanje på lufta.

read more
Av-og-til velger Atyp
Av-og-til velger Atyp

I en nylig avsluttet byråkonkurranse ble det klart at Atyp i årene som kommer skal løse kommunikasjonen som skal hjelpe foreldre å ta praten med ungdom om alkohol. Målet er å bidra til å utsette debutalderen og redusere risikofylt alkoholbruk.

read more

Note to self – derfor bør historiefortellere omfavne Byron Sharp

Byron Sharp, eller rettere sagt tolkningen av hans bøker har vært et hår i suppa for mange av oss som jobber med å lage reklame.

Samsnakka om alkohol?

Tidligere i år ble det kjent at Av-og-til valgte oss som sitt nye reklamebyrå på tematikken ungdom og alkohol. Endelig er første kampanje på lufta.

Praksisteam på besøk

De siste månedene har vi vært så heldige å ha Caroline og Gjon på besøk hos oss.