Birgitte Christensen forlater Facebooks hovedkontor i Dublin for å bli strategisk rådgiver hos Atyp, hvor hun får ansvar for drift- og utvikling av blant annet Mercedes-Benz sine aktiviteter i Norge.
– Det er klart det er gøy å få jobb i Karlstadgata, når du får arbeide med noen av verdens mest kjente merkevarer, og være en del av et team med imponerende meritter innenfor kreativitet og mediaeffektivitet, sier Birgitte.
Hun forteller at Atyps bredde i kompetanse på både kreativitet, teknologi og medierådgivning ble utslagsgivende for at hun valgte oss.
– Jeg opplever at Atyp er et kreativt hybridbyrå som dekker moderne annonsørers behov for tett integrasjon mellom strategi, kreativitet, media og teknologi – litt sånn som meg med min bakgrunn, sier hun.
Daglig leder i Atyp, Hågen Pettersen, er veldig fornøyd med å få Birgitte på laget.
– Birgitte har en bakgrunn som passer perfekt i et kreativt hybridbyrå som Atyp. Med konseptuell reklamebakgrunn som strategisk merkevare- og kommunikasjonsplanner, kombinert med bred erfaring fra sosiale-, digitale- og performance medier, har Birgitte skapt seg en unik rådgiverprofil. Som rådgiver i Facebook, for de fremste nettverksuavhengige byråene i Norden, har hun også tilegnet seg solid kompetanse på hva som skal til for å skape nyskapende, datadrevne løsninger, avslutter han.
Ønsker du mer informasjon?
Hågen Pettersen
haagen@atyp.no
+47 982 57 607