Skatteetaten

Husk fristen 31. mai!

Fristen for å levere skattemelding for næringsdrivende er 31. mai.

Og hva forteller dette bedre enn en annonse i DN som handler om at fristen for å levere skattemelding for næringsdrivende er 31. mai? Vel, det måtte i så fall være veldig mange annonser i DN som handler om at fristen for å levere skattemelding for næringsdrivende er 31. mai!
Sammen med Skatteetaten og Dagens Næringsliv plasserte vi 20 små annonser i siste helgeutgave før leveringsfristen. Alle annonsene hadde til felles at de ville minne om at fristen for levering av skattemelding for næringsdrivende er 31. mai.  
For uansett om en side handler om aksjer, nyheter, anmeldelser, sudoku, boligsalg eller hva det måtte være, så blir det jo aldri helt irrelevant å minne om fristen for levering av skattemelding for næringsdrivende – som er 31. mai. 
Og med det sagt, så nevner vi helt avslutningsvis at det kan være greit å huske fristen for levering av skattemelding for næringsdrivende 31. mai.
Husk fristen (31. mai)!

Andre arbeider fra Atyp:

Et valg for generasjoner

Et valg for generasjoner

Hvordan løfter man en nesten hundre år gammel, norsk familiebedrift inn i fremtiden? Det var oppgaven vi fikk av NorDan. Sammen utviklet vi et langsiktig kommunikasjonskonsept som forener arv, håndverk og innovasjon: Et valg for generasjoner.

read more
Sparer tid med Senterstudio

Sparer tid med Senterstudio

Når mange butikker skal på lufta samtidig, kan veien fra innsendt materiell til publisering bli unødvendig tidkrevende. Med Atyp Senterstudio reduserer vi tidsbruk og feil, og sikrer forutsigbare leveranser med avtalt kvalitet.

read more

Wilhelmsen Ships Service appoints Atyp as global media agency partner

The partnership will help Wilhelmsen Ships Service (WSS) scale a performance-driven marketing model across regions and solution areas.

Atyp delte mentale snarveier på fullbooket frokostseminar

På frokostseminaret AtypLeaks fikk deltakerne et innblikk i hvordan nudging (dulting) kan brukes strategisk for å påvirke holdninger og atferd.

Her kan lese gjennom innholdet og eksempler på de 8 nudging teknikkene som ble presentert på seminaret.

Statens Vegvesen velger Atyp til både reklame og media

Etter en nylig gjennomført byråkonkurranse er det klart at Atyp skal bistå Statens Vegvesen med å løse kommunikasjonsoppgaver tilknyttet sesongaktiviteter de neste årene, og vi ble valgt på både reklame og media.