Kategori:

Ny prosjektleder til Atyp 

Det er stadig behov for forsterkninger i Karlstadgata 11, og den siste inn døra er prosjektleder Karoline Jakobsen.

Daglig leder i Atyp, Hågen Pettersen, forteller at han er svært fornøyd med å få Karoline Jakobsen som en del av Atyp-laget. – Karoline er en solid prosjektleder som har akkurat den profilen vi har vært på leting etter. I tillegg har hun allerede vist seg å være en blid og hyggelig kollega som har glidd fint inn i miljøet her på Atyp. 

Etter bachelor i PR og kommunikasjonsledelse ved BI, var Karoline sentral i oppbyggingen av MESH. Som Hospitality Manager hadde hun ansvaret for å etablere og drifte husets eventavdeling, restaurant og bar.  Veien gikk så videre til TINE, 6. Sans og etter hvert Something Good, før hun i januar startet som prosjektleder her hos oss. I Atyp vil hun først og fremst jobbe med Mercedes-Benz. 

– Jeg har fulgt med på Atyp siden oppstarten. Selv om byrået ikke er så gammelt, er det bygget på to solide miljøer. Jeg opplever det som en samling av veldig stødige mennesker som jeg gleder meg til å bli bedre kjent med, forteller Karoline. 

– I tillegg synes jeg det er spennende å jobbe på tvers av disipliner. At Atyp både er et reklamebyrå og et mediebyrå ser jeg som et stort pluss.

Ønsker du mer informasjon?

Hågen Pettersen

Andre lignende artikler:

Av-og-til velger Atyp
Av-og-til velger Atyp

I en nylig avsluttet byråkonkurranse ble det klart at Atyp i årene som kommer skal løse kommunikasjonen som skal hjelpe foreldre å ta praten med ungdom om alkohol. Målet er å bidra til å utsette debutalderen og redusere risikofylt alkoholbruk.

read more

To nye fjes i Thorvald Meyers gate 11

Vi har fått to nye kollegaer i mediaavdelingen. Celin har startet som SoMe-rådgiver, og Hannah har trådt inn i en internrolle som digital planner.

Nominasjoner og prisdryss til Bufdir! 

Fotballfilmen «Den utenkelige overgangen» som vi har laget for Bufdir og...

Note to self – derfor bør historiefortellere omfavne Byron Sharp

Byron Sharp, eller rettere sagt tolkningen av hans bøker har vært et hår i suppa for mange av oss som jobber med å lage reklame.