Warner Bros. Discovery

Feirer 50 år med lovlig kjærlighet

Vanligvis når man promoterer en TV-serie syr man sammen klipp til en promo. Til dokumentarserien UT ønsket Warner Bros. Discovery å lage noe i tillegg.

Vi brukte seriens tematikk som utgangspunkt for en mer lavmælt og varm trailer. Anders Rogg, Arve Juritzen og Simon Andersen er foran kameraet, både i promoen og i dokumentaren. Filmen er produsert av Warner Bros. Discovery, og er å se på sosiale- og digitale medier samt TV.

I tillegg har vi laget key art som er å se på utendørsflater. Utgangspunktet ble buttons. 

Homobevegelsen har lenge vært flittige brukere av buttons. Ikke bare til å løfte viktige saker og adressere misnøye, men også til morsomme og trivielle budskap.

Serien kan du se her! PS: Første episode er gratis.

Ønsker du mer informasjon?

Birgitte Christensen
+47 928 01 546

Ulrik

Andre arbeider fra Atyp:

Flere menn på banen i fosterhjemssaken

Flere menn på banen i fosterhjemssaken

Bufdir ønsket å få menn på banen i fosterhjemssaken. Atyp utviklet kommunikasjon på konseptet “Neste Kapittel” med historier om en Liverpool-supporter og en ishockeytrener. Kampanjen ble plassert rundt fotball- og ishockeyarrangementer for å nå menn. Kampanjen vant hele tre priser under Anfo Effekt 2024: Gull i Bærekraft, Kantar sin Innsiktspris og Grand Prix.

read more

Nominasjoner og prisdryss til Bufdir! 

Fotballfilmen «Den utenkelige overgangen» som vi har laget for Bufdir og Fosterhjem.no, har allerede vunnet Sølvfisken for mars, og fortsetter nå å...

Note to self – derfor bør historiefortellere omfavne Byron Sharp

Byron Sharp, eller rettere sagt tolkningen av hans bøker har vært et hår i suppa for mange av oss som jobber med å lage reklame.

Praksisteam på besøk

De siste månedene har vi vært så heldige å ha Caroline og Gjon på besøk hos oss.